Liczba postów : 277
Join date : 30/03/2015
| Temat: Rasy i ewolucje Czw Kwi 01, 2021 9:50 am | |
| Generalnie świat jest bogaty w różnorodne rasy, na dodatek słabsze rasy, mogą wraz z czasem i wolą świata, ewoluować w te silniejsze, czego przykładem może być Goblin -> Hobgoblin. Chociaż nic nie nakazuje istocie rodzić się jako "Goblin" i może zaczynać już jako swoja bardziej rozwinięta forma. Technicznie można wymyślić dowolną rasę i linię ewolucyjną. Graczy będzie kilku i dwóch może wpaść na podobny pomysł, ale mam na to rozwiązanie! Wpierw jednak, jak powinna wyglądać stworzona rasa? Każda rasa musi posiadać nazwę oraz 1-3 skille rasowe. Im więcej skilli, tym słabsze będą. Następnie każda rasa musi mieć 3 stopnie ewolucji. W stopniu ewolucji może istnieć więcej niż 1 opcja wyboru. Każda ewolucja musi mieć nazwę, opisane różnice w wyglądzie pomiędzy nią a pozostałymi oraz 1 nowy skill. Generalnie powinno bez skilli i opisów wyglądać to tak Rzecz jasna to przykład. Nie trzeba robić obrazka, można to zrobić w idealnej swoim zdaniem formie, grunt żeby wyglądało czytelnie i żeby zachowało sens tego, co widzicie na tym przykładzie. Jeśli dwóch graczy powiedzmy na to weźmie sobie rasę "Oni" i każda do niej podejdzie inaczej, jedna z linii zostanie nazwana "Subspecies A" a druga "Subspecies B" lub gracze mogą dogadać się między sobą. Na dodatek między Subspecies A i B mogą istnieć wspólne formy ewolucyjne a nawet coś w rodzaju Fairy Oni Subspecies A i Fairy Oni Subspecies B. Różne rasy również mogą mieć wspólne formy ewolucji. Na przykład driady oraz Leśne duszki mogą ewoluować w Rusałki, bo dlaczego nie, nawet jeśli Driady i Leśne duszki byłyby pierwszymi formami ewolucji. Druga i trzecia forma rasy otrzymuje Extra skill przy ewolucji. Czwarta forma otrzymuje Unique skill |
|