facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
  1. Ejji
    - Potomek Pudziana
  2. AIDS
    - Najdziwniejsza Magia
  3. King Asthor (Puszek)
    - Najciekawsza Magia
  4. Torashiro
    - Najbardziej Omnipotencjalna Magia
  5. Narisa
    - Najlepszy support
  6. Vit Ferlicz
    - Najlepszy tank
  7. Torashiro
    - Najlepszy caster
  8. Ejji i Will; Cassandra i Kei; Never i Grey
    - Najciekawsza relacja
  9. Kannibal (Melody); Internet Explorer (Sora)
    - Najciekawsze Sacred Relict
  10. Torashiro
    - Najlepszy MG
  11. Ryukehoshi
    - Mister Forum
  12. Mor
    - Miss Forum
  13. King Asthor (Puszek)
    - Powieściopisarz
  14. Strzała, Atatai, Weronika, Eustachy Motyka, Deme, Rin, Friederica
    - Najfajniejszy NPC
  15. Arata Tsuchimikado
    - Znienawidzony NPC
  16. Ejji
    - Najfajniejsza Postać Męska
  17. Cassandra, Corinne, Mor
    - Najfajniejsza Postać Żeńska
  18. Pyza
    - Wilk w Owczej Skórze
  19. Mor
    - Najbardziej wpływowa postać
  20. Finny
    - Najbardziej odpowiedzialna postać
  21. Ryukehoshi
    - Forumowy Wygryw
  22. King Asthor (Puszek), Ezra al Sorna
    - Forumowy Przegryw
  23. Ejji
    - Niszczyciel Czerepów
  24. Pyza
    - Najoryginalniejsza Postać
  25. Jo
    - Najlepszy Summoner
  26. Frederica, Samael, Mor
    - Posiadacz najsilniejszych przyjaciół
The problem with power is that people pay attention to it, and it's very easy to get beside yourself and use it in the wrong way.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
KP Programistyczne




 

Share | 
 

 KP Programistyczne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy S

avatar


Liczba postów : 9
Join date : 30/03/2015

PisanieTemat: KP Programistyczne   Pon Mar 30, 2015 9:27 am

Nazwa Magii:
Magia Programowania

Opis Magii:
Potężny rodzaj magii, który jest ograniczony tylko sensem logicznym, poprawnością kodu i ilością zaimplementowanych bibliotek komend. Tylko... trzeba umieć pisać.

PWM:
1. Programowanie - C++, Pascal, Ruby, Python? Żaden problem napisać cokolwiek w jakimkolwiek języku programowania. Postać zna ich masę, a nauka nowych nie sprawia żadnych problemów.
2. Debuggowanie - patrząc na dowolny kod skryptu lub programu można znaleźć w nim błąd (jeśli takowy istnieje) oraz przewidzieć wynik końcowy skryptu/programu. Można również przy pomocy tego PWM sprawdzić poprawność zaklęć, ale wymaga to koncentracji i czasu, przez co jest niemalże niemożliwe w trakcie walki. Czas debugowania zależy od programu/skryptu i jego długości. Wola MG.
3. Proces tworzenia - wykorzystując różne komendy można praktycznie na bieżąco tworzyć i modyfikować posiadane zaklęcia. Prędkość pisania zaklęcia to 50 linijek na post (nie licząc enterów i klamer [{}]). Jedna linijka zaklęcia kosztuje 1 MM (nie dotyczy klamer [{}] i enterów).
4. Optymalizacja - jeśli jakiś problem można zalgorytmizować, to można go też zoptymalizować. Ułatwia znajdowanie prostszych rozwiązań/algorytmów. Umożliwia obliczanie złożoności czasowej/obliczeniowej algorytmu (nie dotyczy zaklęć).
5. Haker - włamanie się do baz danych? Żaden problem. Wystarczy mieć odpowiednią konsolę i połączenie. Czas włamania zależy od zabezpieczeń. Wola MG.
6. Analityk danych - otrzymując dane w formie elektronicznej, można łatwo określić co ostatnio było w nich zmieniane.
7. Biegłość - superszybkie pisanie na komputerze, tablecie, komórce i innych urządzeniach elektronicznych
8. Nocne życie - gdy Słońce nie świeci w monitor pracuje się najlepiej. Postać łatwiej znosi czynności wykonywane późno w nocy, a gorzej te wykonywane z rana.
9. Hotspot Wi-Fi - jeśli gdzieś jest wolne Wi-Fi to łatwo je wykryć i z niego skorzystać. Nawet zabezpieczone nie obronią się przed Hakerem (PWM).
10. Przekaźnik - jeśli mag programowania ma internet, może go przekazać na znaczną odległość samemu stając się jakby hotspotem Wi-Fi
11. Ładowarka - sprzęt elektroniczny rozładowuje się wolniej. Można nawet (kosztem MM) podładować urządzenia.
12. Konsola - co to za mag programowania, który nie ma w czym pisać kodu? Dzięki temu PWM jest możliwe stworzenie konsoli do pisania zaklęć.
13. #include - PWM odpowiedzialne za wprowadzenie kolejnych bibliotek komend do zaklęcia, a zatem zwiększenia możliwości programu. Koszt wprowadzenia każdej kolejnej biblioteki to potęga 2 poczynając od 1 (1, 2, 4, 8, 16, itd.). Pierwsza biblioteka kosztuje 1 MM, druga 2 MM itd. Mag klasy 0 potrafi wprowadzić max 5 bibliotek komend, mag klasy S 15, mag S+ nie ma ograniczeń. Każda komenda z biblioteki ma poziom PWM i tak jak inne kosztują 1 MM za linijkę (nie dotyczy klamer [{}]).

Biblioteki komend:
1. stdio.h - standardowa biblioteka umożliwiająca wykorzystanie w magii standardowych komend z języka C i C++. Za kilkukrotne wykonanie pętli płaci się każdorazowo za jej przejście.
Przykładowo:
 
Pętla wykona się 5 razy, zapłacimy za to 1 MM za deklarację wartości zmiennej a, 1 MM za deklarację pętli i 5 MM za dodanie za każdym razem 1 do wartości a. W sumie 7 MM. Do tego dochodzi #include, int main, int a oraz return. Razem 11 MM.
2. mgcai.h - standardowa biblioteka magiczna, bez której nie można używać magii. Umożliwia zaimplementowanie podstawowych komend magicznych.
Komendy:
 
3. btlst.h -


Ostatnio zmieniony przez Tora dnia Pon Mar 30, 2015 10:26 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy S



Liczba postów : 3
Join date : 30/03/2015

PisanieTemat: Re: KP Programistyczne   Pon Mar 30, 2015 9:50 am

Znerfię.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
KP Programistyczne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Magnolia-
Wymiana!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.