Liczba postów : 13
Join date : 01/04/2021
| Temat: Dullahan Czw Kwi 01, 2021 11:39 am | |
| Imię: Tatiana Dullahan Wiek: 18 Wygląd: Click Charakter: Dullahan wolała by zapomnieć o "sobie" z poprzedniego wcielenia, gdyż dawne życie wiąże się z ogromem wewnętrznych konfliktów, kompleksów i depresją. Mówiąc prosto, Tatiana była sporą, ale tak naprawdę sporą pod kątem wagi istotką. Jadła bo była głodna, jadła z miłości do jedzonka, jadła by zajeść smutki, jadła aby pozbyć się stresu - nic dziwnego więc, że była z niej ogromna piłeczka. Dziewuszka chciała stracić wagę jednak po prostu nie była w stanie a z powodu swego wyglądu inne dzieciaki(I nie tylko) często się z niej śmiali. Waga była i w dalszym ciągu jest ogromnym kompleksem dla nastolatki. Dzięki swojemu skillowi jakim jest żarłok Tatiana w tym nowym życiu jest znacznie drobniejszą istotką z sylwetką jaką dawniej mogła by tylko komuś pozazdrościć, dodatkowo może ona teraz jeść bez strachu o to że ponownie się roztyje. Same plusy, jednak strach przed byciem wielokrotnym XXX-L dalej istnieje i męczy przyszłą bohaterkę, sprawiając, iż kompleksy związane z jej wagą i wyglądem są w dalszym ciągu żywe. Poza swymi problemami, dziewczyna jest ciepłą kluchą która próbuje być dla wszystkich dobrą siostrzyczką, troszczy się o innych i stara aby wszyscy byli szczęśliwi, jest raczej bezkonfliktowa, jednak prócz tego bywa też i nierozważna oraz zdecydowanie ma braki w kontaktach z innymi ludźmi oraz odpowiednim zachowaniem w towarzystwie. Wieczny wilczy apetyt również w relacjach nie pomaga.... Reinkarnacja jest dla Dullahan szansą by przemienić swoje życie na wzór tego z baśni i bajek, które tak często czytała. Zostanie wspaniałą rycerką, bohaterką, zdobędzie sławę i uznanie, znajdzie miłość i wreszcie będzie szczęśliwa! Z powodu tego marzenia, Tatiana pragnie przygód toteż chętnie przyjęła do wiadomości informację o opuszczeniu magicznego gaju Enta Bonifacego. Kto wie - może będzie to właśnie początek jej legendy? Świecie uważaj - Tatiana Dullahan nadchodzi! Rasa: Człowiek. Skille rasy: Wola Walki, Odwaga, Potencjał. - Spoiler:
Linia ewolucyjna: Opis ewolucji: Nieumarły(Zombie) - Człek, który zmarł, ale którego dusza nie opuściła ciała, przeistaczając go w jednego z nieumarłych. Od przeciętnego zombie, nieumarłego wyróżnia intelekt i świadomość dawnego życia. Wygląd ciała zależny jest od ran jakie przed śmiercią odniosło ciało. Nieumarły do istnienia potrzebuje jedynie Magicule. Tlen, pokarm, sen - te rzeczy są zbędne. Duch: Ewolucja która porzuca fizyczne ciało, sprawiając, iż użytkownik staje się bytem częściowo niematerialnym. Wygląd ducha w dużej mierze zależy od jego charakteru, przyjazny człowiek swą pół-przezroczystą aparycją przypomina siebie za życia, tymczasem agresywna i pełna negatywnych emocji istota wyglądać będzie bardziej przerażająco i... martwo. Dzięki swej niematerialnej formie duch unosi się nad ziemią i potrafi przenikać przez fizyczne obiekty w których nie ma zaklętej magii. Zjawa: Potężniejsza forma ducha, posiadająca znacznie większe pokłady Magicule oraz lepsze opanowanie swych duchowych mocy. Wyglądem nie różni się znacznie od Ducha, posiada jednak więcej nienaturalnych cech jak szponiaste pazury, białe czy czerwone oczy oraz bladsza skóra. W przeciwieństwie do Ducha zjawa potrafi przyjąć fizyczną postać. Rycerz Śmierci: Nieumarły, który wykazał się swymi fizycznymi zdolnościami, zamiast na porzucaniu zewnętrznej powłoki czy też przekształcaniu jej w inny byt. Nieumarłe ciało staje się po prostu silniejsze po wchłonięciu większej ilości Magicule. Ciało Rycerza Śmierci nie różni się od ciała Nieumarłego, jedynie odnawia ono utracone kończyny wytwarzając kościste odpowiedniki. Aura tego potwora znacznie go wyróżnia, w swej plugawości sprawiając iż trawa po której gnije i obumiera. Lord Śmierci: Potężniejsza forma Rycerza Śmierci, która włada słabszymi nieumarłymi narzucając im swą wolę. Ponownie wygląd martwego ciała się nie zmienia, jedynie oczy świecą się plugawą energią zielono bądź czerwono. Legendy mówią, o pojedynczych lordach śmierci odpowiedzialnych za zniszczenie całych krajów podczas plugawych krucjat przeciwko żywym. Plugawa Aura Lorda Śmierci widoczna jest gołym okiem - negatywna energia oplata obumarłe ciało, tańcząc wokół niego i wprawiając je w ruch. Lich: Nieumarły specjalizujący się w magii, ewolucja nieumarłego z największą ilością Magicule, jednak słabymi zdolnościami fizycznymi. Lich to szkielet bądź też zwłoki z niewielką ilością mięsa i skóry. Arch Lich: ??? Skille ewolucji: ??? Ekwipunek: Tarcza będąca korą drzewa i gałąź służąca za "miecz". Skille: Żarłok(Unique): Spożywanie jedzenia i trunków, przeistacza całość posiłku w energię która regeneruje rany, bądź też w Magicule pozwalając na liczbę enrgii magicznej ponad zwykły limit. Można przeistoczyć energię Magicule w jedzenie by zapełnić własny głód bądź też aby uleczyć swoje rany. Stworzone w ten sposób jedzenie wykonane jest w 100% z Magiculi przez co działa niczym Potion dla każdego - nie tylko właściciela skilla. Wadą skilla jest znacznie szybszy metabolizm, który sprawia, iż Tatiana jest głodna znacznie częściej od przeciętnego człowieka. Ilość energii magicznej uzyskanej z posiłku i podczas leczenia zależna jest od jakości posiłku, ilości węglowodanów, kalorii etc. Akumulowane przez Skill Magicule nie znikają samoistnie z ciała Tatiany, chociaż ta w teorii nie odczuwa skutków przeciążenia się większą niż normalną liczbą Magiculi, tak domyśla się że istnieje limit po osiągnięciu którego może się to zrobić niebezpieczne. Można wykorzystać jedzenie do jednoczesnego leczenia i odzyskiwania Magiculi po prostu dzieląc "siłę" jedzenia na dwa efekty. Ilość odzyskanych Magiculi ze stworzonego magicznie jedzenia nigdy nie będzie większa niż ilość Magiculi włożonych w jedzenie. Magia dusz (Extra) - Niepełna wersja magii duchów, będąca jej słabszą wersją. W odróżnieniu od magii duchów nie pozwala na kontraktowanie "Seirei" i innych wyższych bytów, pozwala jedynie na przywoływanie oraz kontrolowanie pomniejszych duchów i zjaw, pozostałości po typowych przedstawicielach inteligentnych ras. Chociaż Tatiana nie zna żadnych zaklęć Magii dusz, zdaje sobie sprawę że większość z nich wymaga "Rytuału" oraz "Ofiary". Fear Nullification (Extra) - Postać nie podlega strachowi, jest na niego w pełni odporna, niezależnie od różnicy w sile między nią a przeciwnikiem, czy od innych uwarunkowań wpływających na jej mentalność Potencjał (Common) - Ułatwia zdobywanie Common skilli podczas wykonywania określonych manewrów bez faktycznego użycia skilla. Wola świata patrzy na tą istotę przychylniej Pojemne płuca (Common) - Płuca tej istoty są w stanie pomieścić dużo więcej tlenu, co pozwala jej na przebywanie pod wodą przez dużo dłuższy czas niż nomalnej osobie. Magicule: 1.000 /Wybieram fabularną opcję nr. 1, 3, 4, 2.
Ostatnio zmieniony przez Tatiana dnia Czw Gru 02, 2021 7:25 am, w całości zmieniany 23 razy |
|
Liczba postów : 277
Join date : 30/03/2015
| Temat: Re: Dullahan Czw Kwi 01, 2021 1:58 pm | |
| Wybrano 2 skille
Wylosowano: 1 Unique Skill 1 Extra Skill |
|
Liczba postów : 277
Join date : 30/03/2015
| Temat: Re: Dullahan Czw Kwi 01, 2021 8:13 pm | |
| Wola walki (Common) + Odwaga (Common) ewoluują w Fear nullification (Extra)
Fear Nullification (Extra) - Postać nie podlega strachowi, jest na niego w pełni odporna, niezależnie od różnicy w sile między nią a przeciwnikiem, czy od innych uwarunkowań wpływających na jej mentalność
Potencjał (Common) - Ułatwia zdobywanie Common skilli podczas wykonywania określonych manewrów bez faktycznego użycia skilla. Wola świata patrzy na tą istotę przychylniej
Żarłok (Unique) - Akumulowane w ten sposób Magicule nie znikają samoistnie z ciała Tatiany, chociaż ta w teorii nie odczuwa skutków przeciążenia się większą niż normalna liczba magiculi, tak domyśla się że istnieje limit po osiągnięciu którego może się to zrobić niebezpieczne. Można wykorzystać jedzenie do jednoczesnego leczenia i odzyskiwania magiculi po prostu dzieląc "siłę" jedzenia na dwa efekty. Ilość odzyskanych magiculi ze stworzonego magicznie jedzenia nigdy nie będzie większa niż ilość magiculi włożonych w jedzenie.
Magia dusz (Extra) - Niepełna wersja magii duchów, będąca jej słabszą wersją. W odróżnieniu od magii duchów nie pozwala na kontraktowanie "Seirei" i innych wyższych bytów, pozwala jedynie na przywoływanie oraz kontrolowanie pomniejszych duchów i zjaw, pozostałości po typowych przedstawicielach inteligentnych ras. Chociaż Tatiana nie zna żadnych zaklęć Magii dusz, zdaje sobie sprawę że większość z nich wymaga "Rytuału" oraz "Ofiary".
Akcept |
|