Share
 

 Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
John Bjorn


John Bjorn


Liczba postów : 51
Join date : 18/03/2021

Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty
PisanieTemat: Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...   Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... EmptyPon Kwi 26, 2021 1:12 pm

|[karta]|
   |[portret=https://i.imgur.com/40FJh1Yh.jpg]|
   |[imie]Kensei[/imie]|
   |[nazwisko]Hokori[/nazwisko]|
   |[pseudonimy]Tora, Shitorin (シトリン)[/pseudonimy]|
   |[przydomki]---[/przydomki]|
   |[kraj]Tsuchi no Kuni[/kraj]|
   |[wioska]Iwagakure no Sato[/wioska]|
   |[numer]IW-022173[/numer]|
   |[plec]Shinobi[/plec]|
   |[wiek][rok]50[/rok] lat[/wiek]|
   |[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
   |[waga]Przeciętna[/waga]|
   |[poziom]S[/poziom]|
   |[rangi]Chūnin[/rangi]|
   |[nindo]Jedyne ograniczenie to takie, które sam sobie postawisz[/nindo]|
   |[charakterystyka]Kensei jest osobą spokojną, opanowaną, nawet może trochę zdystansowaną od innych. Posiada niewielkie grono znajomych, jednak każdego w tym gronie szanuje, a nieznajomych traktuje z zachowaniem pewnego dystansu i rozwagi. Jest osobą sumienną, a gdy znajdzie coś, co go interesuje, jest w stanie poświęcić się temu w stu procentach. Jedną z takich rzeczy jest właśnie Fūinjutsu. W wolnych chwilach czyta co tylko znajdzie, byle tylko zwiększyć swoją wiedzę w tej dziedzinie. W końcu, czy może być coś bardziej fascynującego od możliwości przechowywania przedmiotów, chakry i istot przy pomocy "zaledwie" kilku specjalnych znaków? Według Kenseia - nie bardzo.

Sam chłopak jest wysokim nastolatkiem, który budową swojego ciała nie wyróżnia się za bardzo. Nie jest ani chuderlakiem, ani jednocześnie przy kości. Jest szatynem, z krótkimi, prostymi włosami oraz gęstymi brwiami. Posiada brązowe oczy. Jego ubiór również nie jest jakoś wyjątkowy, ot typowy strój shinobi Skały. Sandały, luźne spodnie, kabura na broń podręczną. Na tors nałożona jest koszula, z reguły w odcieniach szarawo-brązowych. Nosi także naszyjnik. Z wyglądu przypomina on po prostu płaskie, ciemnozielone, kamienne koło na zwykłych rzemyku. Jest to dla niego przedmiot o dużej wartości sentymentalnej, z którym nie lubi się rozstawać. Gdy jest zimniej, nakłada na siebie zwykłą, niekrępującą ruchów, ciemną bluzę. Swój ochraniacz z reguły nosi na prawym ramieniu.[/charakterystyka]|
   |[sila:][ranga=C][poziom=2]|
   |[szybkosc:][ranga=A+][poziom=5]|
   |[wytrzymalosc:][ranga=B][poziom=3]|
   |[silachakry:][ranga=S][poziom=5]|
   |[kontrolachakry:][ranga=S][poziom=5]|
   |[intelekt:][ranga=C][poziom=2]|
   |[iloscchakry=10000]|
   |[kosztachakry:][E=0][D=20][C=50][A=250][S=500]|
   |[ninpo][dziedzina=Ninjutsu][ranga=B][poziom=3][/dziedzina]
[dziedzina=Iryōjutsu][ranga=D][poziom=0][/dziedzina]
[dziedzina=Fūinjutsu][ranga=S][poziom=5][/dziedzina]
[dziedzina=Doton][ranga=S][poziom=5][/dziedzina]
[dziedzina=Fūton][ranga=B][poziom=3][/dziedzina]
[dziedzina=Katon][ranga=C][poziom=2][/dziedzina]
[dziedzina=Jinton][ranga=S][poziom=5][/dziedzina]
[dziedzina=Taijutsu][ranga=C][poziom=2][/dziedzina]
[dziedzina=Kenjutsu][ranga=C][poziom=2][/dziedzina]
[dziedzina=Shurikenjutsu][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][/ninpo]|
   |[przymioty][c]Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Najpopularniejsze sztuki Ninja, to podstawowe dziedziny jakimi posługują się w obecnych czasach shinobi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Ninjutsu i Fūinjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
       [c]Sztuki ninja: Pięć Żywiołów[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów). Żywioły pochodzące np. z przeszczepów nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
        [c]Absorpcja Chakry[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Shinobi potrafi wysysać chakrę swoim dotykiem. Potrafi to robić bezpośrednio z ciała ofiary jak i z technik przyswajając część chakry na nie przeznaczonej. Jest to jednak możliwe tylko wówczas, gdy dochodzi do dłuższego kontaktu z ciałem lub z tworem chakry, ewentualnie przedmiotem, przez który chakra przepływa. Niemożliwe jest więc wysysanie chakry z Kage Mane czy technik Yamanaka, które to nie mają fizycznego kontaktu z ofiarą, czy też z technik Katonu lub Rasenganów, które są zbyt dynamiczne. Jednak techniki takie jak kontrola włosów, czy paraliż za pomocą Ishibari mogą okazać się nieskuteczne. Maksymalnie shinobi może przyswoić sobie 3/4 ilości zabranej chakry z ludzi lub Jutsu.[/c]
        [c]Nadludzka Szybkość[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/c]
        [c]Tolerancja[rodzaj]Atut nabyty[opis]Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).[/c]
        [c]Postęp Składania Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać składa jedną pieczęć więcej w ciągu akcji. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/c]
        [c]Zaawansowane Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać składa jedną pieczęć więcej w ciągu akcji. Osoba bez Zenshin-teki Shirushi nie rozpozna efektu techniki nie widząc go. Wraz z tym atutem rozpozna jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/c]
        [c]Przyspieszone Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu).[/c]
        [c]Słaba strona (Iryōjutsu i Genjutsu)[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c]
        [c]Uzależnienie (tytoń)[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać jest uzależniona od tytoniu, alkoholu, cukru lub narkotyku. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa. Należy pamiętać, że narkotyki są nielegalne i trudno dostępne w przeciwieństwie do tytoniu i alkoholu dostępnego dla dorosłych postaci.[/c][/przymioty]|
   |[techniki]

[size=200]Ninjutsu:[/size]
[size=150]E:[/size]
Bunshin no Jutsu
Genjutsu Kai
Henge no Jutsu
Kakuremino no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Suimen Hokō no Gyō
Nawanuke no Jutsu

[size=150]D:[/size]
Oboro Bunshin no Jutsu
Kyūshū baitai

[size=150]C:[/size]
Kawara Shuriken

[size=150]B:[/size]
Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Hikari Mari no Jutsu
Kekkai: Tengai Hōjin
Nunoshibari no Jutsu
Sagasu no Jutsu
Shunshin no Jutsu

[size=200]Iryōjutsu:[/size]
[size=150]E:[/size]
Kihon Iryō no Kenmei
Ōkyū no Shirōto

[size=150]D:[/size]
Chiyute no Jutsu

[size=200]Fūinjutsu:[/size]
[size=150]D:[/size]
Fūin no Jutsu

[size=150]C:[/size]
Bakuryūgeki
Mizu no Keitai-yō Ba
Gofū Kekkai
Shikoku Fūin

[size=150]B:[/size]
Fūka Hōin
Gofū Kekkai no Tōge no Jutsu

[size=150]A:[/size]
Fūin Fuda
Kekkai Shihō Fūjin
Kyōmen Shūja no Jutsu

[size=200]Doton:[/size]
[size=150]D:[/size]
Doro Kawarimi no Jutsu
Doton no Jutsu
Ishi Maru no Jutsu
Renga no Jutsu
Shinjū Zanshu no Jutsu

[size=150]C:[/size]
Daichi Ganshō
Dochū Eigyo no Jutsu
Doroku Gaeshi
Dochū Senkō
Doro Kōgeki
Doro Ōkami
Doryūsō
Ganchūrō no Jutsu
Gansetsukon
Iwa Bunshin no Jutsu
Moguragakure no Jutsu
Retsudo Tenshin
Retsudo Tenshō
Rokkusherutā

[size=150]B:[/size]
Chidōkaku
Doro Hōshi
Dorō Dōmu
Doryū Taiga
Doryūkatsu
Doryūha
Doryūheki
Doryō Dango
Doryū Jōheki
Dosekidake
Dosekiryū
Doton: Iwadeppō no Jutsu
Ganban Kyū
Ganchūsō
Iwagakure no Jutsu
Iwayado Kuzushi
Kaido Shōkutsu
Kajūgan no Jutsu
Kengan no Jutsu
Tobi Tsubute
Tsuchi Nami no Jutsu

[size=150]A:[/size]
Arijigoku no Jutsu
Doryūdan
Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu
Yomi Numa

[size=150]S:[/size]
Chōkajūgan no Jutsu
Otoshibuta

[size=200]Fūton:[/size]
[size=150]D:[/size]
Enshō No Kaze
Gōkūhō

[size=150]C:[/size]
Daitoppa
Fūha
Kaiten Shuriken
Kujaku Senpū
Supairaru Kazedama
Reppūshō

[size=150]B:[/size]
Fūton: Hanachiri Mai
Fūton Ninpō: Kamikaze
Jūha Shō
Kami Oroshi
Kaze Furai
Shinkūjin
Shinkūgyoku
Shinkūken
Shinkū Renpa

[size=200]Katon:[/size]
[size=150]D:[/size]
Bakufū

[size=150]C:[/size]
Endan
Gōkakyū no Jutsu
Hōsenka no Jutsu
Kasai Iki
Kasumi Enbu no Jutsu

[size=200]Jinton:[/size]
[size=150]D:[/size]
Chiri Kawarimi no Jutsu

[size=150]B:[/size]
Jinton: Mueishō

[size=150]S:[/size]
Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu

[size=200]Taijutsu:[/size]
[size=150]E:[/size]
Sakki

[size=150]D:[/size]
Bōgyo-Ryū

[size=200]Kenjutsu:[/size]
[size=150]D:[/size]
Ittō-Ryū

[size=200]Shurikenjutsu:[/size]
[size=150]D:[/size]
Sōshōryū
[/techniki]|
   |[ekwipunek]Bank: 22 303 Ryō 両
   Opaska Shinobi: Ochraniacz jest podszyty czarnym materiałem. Z reguły znajduje się na prawym ramieniu Kenseia.
   Ubranie: Sandały, luźne spodnie, kabura na broń podręczną. Na tors nałożona jest koszula, z reguły w odcieniach szarawo-brązowych. Nosi także naszyjnik. Z wyglądu przypomina on po prostu płaskie, ciemnozielone, kamienne koło na zwykłych rzemyku. Jest to dla niego przedmiot o dużej wartości sentymentalnej, z którym nie lubi się rozstawać. Gdy jest zimniej, nakłada na siebie zwykłą, niekrępującą ruchów, ciemną bluzę.
   Pozostały Ekwipunek:
Iwagakure Bōdanchokki (7/7):
1x Mały zwój z zapieczętowaną wodą do Mizu no Keitai-yō Ba
1x Mały zwój z zapieczętowanym ogniem do Bakuryūgeki
1x Mały zwój (1000/1000): 430x Shuriken, 1x Duży Shuriken, 2x Wakizashi, 5x Kunai*, 5x Wybuchowa notka*
1x Mały zwój (1000/1000): 485x Shuriken, 5x Kunai*, 5x Wybuchowa notka*
1x Mały zwój
1x Kajdanki
10 metrów bandaża
[size=85]*Kunai i wybuchowe notki są połączone[/size]

Kabura (3/3):
3x Shuriken

Torba biodrowa (12/12):
5x Shuriken
2x Kunai
1x Średni zwój (1413/2500): Zestaw do przetrwania (Namiot, racja żywnościowa, zestaw przedmiotów użytkowych, śpiwór), 1x Mapa, 1x Płaszcz ANBU, 1x Mundur (Kamizelka ANBU), 1x Maska z wbudowaną krótkofalówką, 2x Kastet, Książka Bingo, 1x Średni zwój, 5x Racja żywnościowa, 70x Kartka papieru

Przy pasie:
1x Tsurugi

W domu:
Zwój Kajūgan no Jutsu[/ekwipunek]|
   |[wiedza]Geografia:
◆ ◆ ◇ Geografia Hi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaze no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Tsuchi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Mizu no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaminari no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Oto no Kuni
◆ ◇ ◇ Geografia Ame no Kuni
◆ ◇ ◇ Geografia Tetsu no Kuni
◆ ◇ ◇ Geografia pomniejszych krain

Historia
◆ ◆ ◇ Historia Tsuchi no Kuni

Wielcy Shinobi
◆ ◇ ◇ Wielcy Shinobi Tsuchi no Kuni

Słynni nukenini
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Hi no Kuni
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Kaze no Kuni
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Oto no Kuni
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Tsuchi no Kuni
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Mizu no Kuni
◆ ◆ ◇ Słynni nukenini z Kaminari no Kuni

Klany
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Dohito
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Haretsu
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Hokori
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Kamizuru
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Kōseki
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Kugutsutsukai
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Kurogane
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Maji
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Miko
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Sabaku
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Sabataya
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Shinzō
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Suihō
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Chinoike
◆ ◆ ◆ Wiedza o klanie Yōgan
◆ ◆ ◆ Wiedza o samurajach

Wiedza o dziedzinach Shinobi:
◆ ◆ ◇ Wiedza o Ninjutsu
◆ ◆ ◆ Wiedza o Fūinjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Genjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Iryōjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Zaijutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Fūton
◆ ◆ ◆ Wiedza o Doton
◆ ◆ ◇ Wiedza o Katon
◆ ◆ ◇ Wiedza o Raiton
◆ ◆ ◇ Wiedza o Suiton
◆ ◆ ◇ Wiedza o Kyūjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Shurikenjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Taijutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Kusarijutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Jikujutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Kenjutsu
◆ ◆ ◇ Wiedza o Ninja Tool Inventor

Wiedza Ogólna
◆ ◆ ◆ Uzbrojenie Shinobi
◆ ◇ ◇ Anatomia człowieka
◆ ◇ ◇ Wiedza o Rōran
◆ ◇ ◇ Wiedza o górach Paozu

Wspomagania
◆ ◆ ◆ Ciężarki Treningowe
◆ ◇ ◇ Pakty
◆ ◇ ◇ Przeszczepy

Bijuu
◆ ◇ ◇ Wiedza o Ichibi no Shukaku
◆ ◇ ◇ Wiedza o Nibi no Matatabi
◆ ◇ ◇ Wiedza o Sanbi no Isobu
◆ ◇ ◇ Wiedza o Yonbi no Son Gokū
◆ ◆ ◇ Wiedza o Gobi no Kokuō
◆ ◇ ◇ Wiedza o Rokubi no Saiken
◆ ◇ ◇ Wiedza o Nanabi no Chōmei
◆ ◆ ◆ Wiedza o Hachibi no Gyūki
◆ ◇ ◇ Wiedza o Kyūbi no Kurama
◆ ◇ ◇ Wiedza o Jūbi no Datara[/wiedza]|
   |[wygrane]Brak[/wygrane]|
   |[remisy]Brak[/remisy]|
   |[przegrane]Brak[/przegrane]|
   |[misje]|
   |[D=114]|
   |[C=1]|
   ||
   |[A=0]|
   |[S=0]|
   |[/misje]|
   |[notatki]


  • Jest wnukiem Hokoriego Tsugo, obecnego lidera klanu
  • Posiada odblokowany pełny potencjał klanu Hokori
  • Pieczęć członka ANBU znajduje się na jego lewym ramieniu
  • Jego pseudonim w ANBU to Shitorin (シトリン) co oznacza "Cytryn"

[/notatki]|
   |[/karta]|
[reputacja dobro=1 zlo=0 praworzadnosc=3 chaos=0]Notatki[/reputacja]



|[karta]|
   |[portret=https://cdn.discordapp.com/attachments/753695771009876078/808124846952284180/wp6193357.png]|
   |[imie]Rie[/imie]|
   |[nazwisko]Senju[/nazwisko]|
   |[pseudonimy]Sierota, Niezdara[/pseudonimy]|
   |[przydomki]-[/przydomki]|
   |[kraj]Hi no Kuni[/kraj]|
   |[wioska]Konohagakure no Sato[/wioska]|
   |[numer]00226401[/numer]|
   |[plec]Kunoichi[/plec]|
   |[wiek][rok]47[/rok] lat[/wiek]|
   |[wzrost]Wysoka[/wzrost]|
   |[waga]Szczupła[/waga]|
   |[poziom]E[/poziom]|
   |[rangi]Student Akademii[/rangi]|
   |[nindo]To jesień jest początkiem cyklu. W końcu wtedy drzewa są najładniejsze![/nindo]|
   |[charakterystyka]Rie jest postacią... energetyczną. Może czasami trochę zbyt energetyczną. Jest wesoła, uśmiechnięta, łatwo się zaprzyjaźnia. Jest szczera do bólu i kocha jesień. I jedzenie. Czasami ma dylemat co kocha bardziej. Dlatego jedzenie jesienią jest najlepszym wynalazkiem ludzkości od czasów wynalezienia pór roku i jedzenia.  Ma również w sobie coś, co sprawia, że ludzie mogą patrzeć na nią z ukosa. Może to jej charakter, może to jej nieporadność i przysłowiowe dziurawe ręce, może to jej urok, może to Maybelline. Ot, czasami wydaje się być zbyt oderwana od rzeczywistości. No i jest typową niezdarą, co potrafi potknąć się o własne nogi bądź upuścić przedmiot trzymany w ręce. Lubi sobie zjeść i jeszcze nie znalazła czegoś, czego by nie chciała zjeść. Robaki? Mniam! Bijące serce kobry? Gimme that! Szaszłyk z aligatora i kangura? Nawet nie pytaj, dawaj 3! No i kocha gotować i samemu próbować przyrządzić coś smacznego. I nawet jej to wychodzi! Na ogół niezbyt się przejmująca czymkolwiek, będąca swoistym lekkoduchem, potrafi jednak być poważna i skoncentrowana. Zdarza się jej to jednak rzadko, gdyż świat jest piękniejszy, gdy nie jest tak poważny! Lubi się dobrze bawić, a czasami może to spowodować sytuację, gdzie będzie wręcz prowokować bądź dążyć do zdarzeń, która wprawią ten nudny świat w ruch!

Senju jest wysoką i szczupłą kobietą. Prawdopodobnie z szalonym metabolizmem, patrząc na to, jak wiele je i lubi smakować. Genetycy do dziś się zastanawiają, gdzie w jej przodkach znalazł się ktoś o cechach tak uzwierzęcających ją, ale kto wie, może praprapradziadek gustował w Inuzukach? Posiada bowiem lekko wydłużone kły, choć na ogół widać po niej głównie tylko te górne. Ot, jakoś tak się nauczyła uśmiechać i szczerzyć. Oczy ma w żółtym odcieniu, z kolei źrenica jest wąska i pionowa. Trochę jak u kotowatych. To może jednak praprapradziadek nie gustował w Inuzukach? A może to się gdzieś później popsuło? Cóż, Rie nigdy się tym nie przejmowała. Nawet lubiła trochę ten swój "drapieżny" wygląd. Uważała, że dodaje jej uroku.[/charakterystyka]|
   |[sila:][ranga=E][poziom=0]|
   |[szybkosc:][ranga=E][poziom=0]|
   |[wytrzymalosc:][ranga=D][poziom=1]|
   |[silachakry:][ranga=D][poziom=1]|
   |[kontrolachakry:][ranga=E][poziom=0]|
   |[intelekt:][ranga=E][poziom=0]|
   |[iloscchakry=1000]|
   |[kosztachakry:][E=10][D=100][C=250][b][A=-][S=-]|
   |[ninpo][dziedzina=Ninjutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Taijutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Iryōjutsu][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][/ninpo]|
   |[przymioty][c]Kenkō no Taisha[rodzaj]Atut klanowy[opis]Postać regeneruje stłuczenia, draśnięcia i podobne, drobne rany co X tur, przy czym X jest odwrotnością wartości rangi Mokutonu. Dla kogoś z Mokutonem D regeneracja następuje co 5 tur, dla kogoś z Mokutonem B co trzy tury, przy randze Mokuton S regeneracja następuje co turę (dla osób o większej randze nie ma zmian, przy mokuton E regeneracja nie działa).
Dla Mokutonu od rangi B lub większej raz na walkę czy wydarzenie na misji postać jest w stanie zamienić jedną ranę w stłuczenie/draśnięcie, jednak tego dalej już nie obejmie regeneracja.[/c]
[c]Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Atut predyspozycji[opis]Rzadziej spotykane ale niezwykle cenne dziedziny shinobi. Techniki tych dziedzin wymagają niezwykle wysokiego poziomu kontroli chakry do opanowywania ich, temu bez tej predyspozycji zazwyczaj shinobi są w stanie opanować przeważnie tylko słabsze techniki tych dziedzin. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Iryōjutsu i Genjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin. Posiadając tą predyspozycję Shinobi ma zmniejszone wymagania poziomu Kontroli Chakry do opanowania technik tych dziedzin o 1.[/c]
[c]Regeneracja Zdrowia[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Postać regeneruje stłuczenia, draśnięcia i podobne, drobne rany co X tur, przy czym X jest odwrotnością wartości rangi wytrzymałości. Dla kogoś z wytrzymałością D regeneracja następuje co 5 tur, dla kogoś z wytrzymałością B co trzy tury, przy randze wytrzymałości S regeneracja następuje co turę (dla osób o większej wytrzymałości nie ma zmian, przy wytrzymałości E regeneracja nie działa).
Dla wytrzymałości od rangi B lub większej raz na walkę czy wydarzenie na misji postać jest w stanie zamienić jedną ranę w stłuczenie/draśnięcie, jednak tego dalej już nie obejmie regeneracja.[/c]
   [c]Urodzony medyk[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Postać posiada naturalne predyspozycje do bycia medykiem. Każdy obarczony szansą niepowodzenia zabieg w jej przypadku udaje się w 100%. Jeśli to zabieg przeszczepu, podnosi predyspozycje o +1. Czyli pierwszy wszczep jest rozwijany z predyspozycją, następne mają normalne koszta rozwijania.[/c]
   [c]Uzależnienie od cukru[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać jest uzależniona od tytoniu, alkoholu, cukru lub narkotyku. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa. Należy pamiętać, że narkotyki są nielegalne i trudno dostępne w przeciwieństwie do tytoniu i alkoholu dostępnego dla dorosłych postaci.[/c]
   [c]Wadliwa dziedzina (Fūinjutsu)[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z pomiędzy : Ninjutsu, Fūinjutsu, Taijutsu, Genjutsu albo Iryōjutsu.
Dziedziny powiązane z bukijutsu są niedostępne w tej wadzie (nie dotyczy osób już posiadających wadę, przed 09.04.2018).[/c][/przymioty]|
   |[techniki]
[/b]
[size=200]Iryōjutsu:[/size]
[size=150]E:[/size]
Kihon Iryō no Kenmei
Ōkyū no Shirōto

[size=150]C:[/size]
Kōdo Iryō no Kenmei
Ōkyū no Kurouto
[b][/techniki]|
   |[ekwipunek][b]Bank:
3 000 Ryō 両
   Opaska Shinobi: Standardowy ochraniacz ninja z Konohagakure no Sato. Materiał opaski jest w białym kolorze. Dziewczyna zazwyczaj trzyma ją albo w kieszeni, albo zawiązane we włosach. Czy to ogarnięcie czy nie, jednak symbol Ukrytego Liścia jest skierowany w stronę karku. W końcu biały materiał prawie przypomina zajęcze uszka!
   Ubranie: Rie ubiera się zazwyczaj jak uczennica liceum. Fioletowa marynarka z długimi rękawami. Pod nią zazywczaj ma jakąś koszulę lub nawet i sweter z rękawami wystającymi niemalże na jej dłonie. Dzięki temu jest jej ciepło i przyjemnie. A na pewno byłoby, gdyby nie krótka spódniczka w kratkę utrzymywana w podobnych kolorach co jej sweterek - brązowych. Do tego długie, czarne skarpety i proste, brązowawe buty. Czasami można też ją zobaczyć w stroju przypominającym ciemnogranatowy kitel kuchenny, z długimi, wąskimi spodniami i fartuszkiem przywiązanym czarnym paskiem na kokardkę. W końcu gdy trzeba ratować świat, nie ma czasu by się przebierać!
   Pozostały Ekwipunek: Torba na biodro: 2x kunai; 10x shuriken[/ekwipunek]|
   |[wiedza]◆ ◆ ◇ Geografia Hi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaze no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Oto no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Tsuchi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Mizu no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaminari no Kuni

◆ ◇ ◇ Wielcy Shinobi Hi no Kuni
◆ ◆ ◇ Historia krainy Hi no Kuni

◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Aburame
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Akimichi
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Arashi
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Gashi
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Hotaru
◆ ◆ ◇ Wiedza o klanie Hyūga
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Inuzuka
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Kusabana
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Nara
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Ryūdōin
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Terumi
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Uchiha
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Yamanaka
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Yuki
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Senju
◆ ◇ ◇ Wiedza o klanie Yami[/wiedza]|
   |[wygrane]Brak[/wygrane]|
   |[remisy]Brak[/remisy]|
   |[przegrane]Brak[/przegrane]|
   |[misje]|
   |[D=0]|
   |[C=0]|
   ||
   |[A=0]|
   |[S=0]|
   |[/misje]|
   |[notatki]Jakiekolwiek techniki bądź próby użycia Mokutonu w jej wykonaniu sprawiają, że drzewa są w kolorach jesiennych. Tak jakoś.[/notatki]|
   |[/karta]|



|[karta]|
   |[portret=https://cdn.discordapp.com/attachments/781282952956477480/814816096146292755/maxresdefault.png]|
   |[imie]Ankō[/imie]|
   |[nazwisko]Asato[/nazwisko]|
   |[pseudonimy]Pierwsze "A" z AA Team[/pseudonimy]|
   |[przydomki]-[/przydomki]|
   |[kraj]Kaze no Kuni[/kraj]|
   |[wioska]Sunagakure no Sato[/wioska]|
   |[numer]SU0022720[/numer]|
   |[plec]Shinobi[/plec]|
   |[wiek][rok]12[/rok] lat[/wiek]|
   |[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
   |[waga]Przeciętny[/waga]|
   |[poziom]C[/poziom]|
   |[rangi]Genin[/rangi]|
   |[nindo]Mgła może zniknąć, ale kiedyś znowu się pojawi.[/nindo]|
   |[charakterystyka]Ankō to już wiekowy mężczyzna. Chociaż patrząc po jego budowie ciała wielu chciałoby się tak zestarzeć. Jest to wysoki, potężnie umięśniony mężczyzna o ostrym spojrzeniu. Jego oczy mają wręcz nienaturalny, czerwony kolor, a przez jego prawo eko wiedzie blizna. Długie siwe włosy z reguły są luźno wypuszczone i opadają mu na plecy. Z przodu zaś są bardziej przycięte, coby wizji nie zasłaniać. Posiada bardzo krzaczaste brwi, wąsy oraz gęstą, długą brodę, która zdaje się rozchodzić w trzech kierunkach. Z reguły poważny i opanowany, może wydawać się być bardzo surowym osobnikiem, co w sumie jest i prawdą. Warto jednak dodać, że potrafi się uśmiechać czy nawet zaśmiać. Tylko do czegoś takiego jest wymagana oczywiście odpowiednia sytuacja.

Jeśli zaś chodzi o charakter... tak, jego wygląd idealnie go odwzorowuje. Jest osobą surową, a zarazem mocno skoncentrowaną na ćwiczeniach sportowych co objawia się właśnie w jego budowie. Stara się nie być osobą porywczą, a na większość rzeczy reaguje spokojem. Ma w sobie duszę nauczyciela, ale też traumy przeszłości, które wręcz go zamykają i ograniczają. Jest patriotą, temu jego myśli często wędrują w kierunku Mizu no Kuni oraz Kirigakure no Sato. Niestety, te same myśli sprawiają mu jednocześnie ból i chęć odcięcia się od wszystkich tych wydarzeń. Z tego powodu nie lubi gadać o swojej przeszłości, a najchętniej o wielu rzeczach by zapomniał. O niektórych chciałby pamiętać, jednak ciąg skojarzeń jest zwyczajnie zbyt bolesny. Mimo to zrobi wszystko co w jego mocy, byle tylko na mapie świata ponownie zjawiła się Wioska Ukrytej Mgły.

[/b][/b]
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Asato_01
[b][b][/charakterystyka]|
   |[sila:][ranga=C+][poziom=2.5]|
   |[szybkosc:][ranga=C+][poziom=2.5]|
   |[wytrzymalosc:][ranga=C+][poziom=2.5]|
   |[silachakry:][ranga=D+][poziom=1.5]|
   |[kontrolachakry:][ranga=D][poziom=1]|
   |[intelekt:][ranga=E][poziom=0]|
   |[iloscchakry=1500]|
   |[kosztachakry:][E=8][D=50][C=200][b][A=-][S=-]|
   |[ninpo][dziedzina=Ninjutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina]
[dziedzina=Taijutsu][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][/ninpo]|
   |[przymioty][c]Sztuki walki[rodzaj]Atut predyspozycji[opis]Sztuki walki wręcz oraz bronią. Specjalizacja ta odpowiada za Taijutsu - przykładowym mistrzem Kenpō był Rock Lee czy jego nauczyciel Gai, w przypadku Bukijutsu to na przykład Zabuza, Killer B czy wielu z samurajów. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Taijutsu i Bukijutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
[c]Nadludzka Siła[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Siła Shinobi określa jego zdolność do podnoszenia ciężarów czy zadawania podstawowych obrażeń ciosami fizycznymi. To również silna wola Shinobi pozwalająca mu walczyć w trudnych warunkach. Atut ten zwiększa Siłę o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły na rangę A.[/c]
[c]Nadludzka Szybkość[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/c]
   [c]Nadludzka Wytrzymałość[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Atrybut Wytrzymałości odpowiada za odporność na obrażenia, choroby i zatrucia. Atut ten zwiększa Wytrzymałość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Wytrzymałości na rangę A.[/c]
   [c]Potężna Chakra[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.[/c]
   [c]Słaba strona (Ninjutsu i Fūinjutsu)[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c]
   [c]Słaba strona (Iryōjutsu i Genjutsu)[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c][/przymioty]|
   |[techniki]
[/b][/b][/b]
[size=150]Ninjutsu:[/size]
E:
Bunshin no Jutsu
Genjutsu Kai
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Suimen Hokō no Gyō

[size=150]Taijutsu:[/size]
E:
Sakki

D:
Gōken
Dainamikku Entorī
Dainamikku-Akushyon

C:
Aian Kurō
[b][b][b][/techniki]|
   |[ekwipunek][b]Bank:
1 000 Ryō 両
   Opaska Shinobi: Opaska Sunagakure jest luźna przewiązana i zwisająca z pasa, którym mężczyzna się obwiązuje. Materiał pod ochraniaczem jest w piaskowym kolorze. Widać, że przewiązany raczej dla zasady niż z pasji.
   Ubranie: Asato ubiera się w tradycyjne japońskie ubrania. Choć, jako shinobi zdarza mu się na misję ubrać bardziej bojowo, tak mimo wszystko większość jego odzienia nosi wciąż wielki wpływ wschodniej kultury. Yukata na ogół jest w kolorze oliwnym, do tego lubi na nią narzucić ciemny płaszcz. Na nogach nosi niskie geta.
   Pozostały Ekwipunek: Torba na biodro: 2x kunai; 10x shuriken
Plecak: Zestaw przetrwania[/ekwipunek]|
   |[wiedza]◆ ◆ ◇ Geografia Hi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaze no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Oto no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Tsuchi no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Mizu no Kuni
◆ ◆ ◇ Geografia Kaminari no Kuni

◆ ◆ ◇ Wielcy Shinobi Kaze no Kuni

◇ ◆ ◇ Historia Kaze no Kuni

◆ ◇ ◇ Wiedza o Gashi
◆ ◇ ◇ Wiedza o Hotaru
◆ ◇ ◇ Wiedza o Kugutsutsukai
◆ ◇ ◇ Wiedza o Maji
◆ ◇ ◇ Wiedza o Sabaku
◆ ◇ ◇ Wiedza o Yami[/wiedza]|
   |[wygrane]Brak[/wygrane]|
   |[remisy]
[/b][/b][/b][/b]

  • Ankō vs Ankō #1
  • Ankō vs Ankō #2

[b][b][b][/remisy]|
   |[przegrane]Brak[/przegrane]|
   |[misje]|
   |[D=0]|
   |[C=0]|
   |[b]|
   |[A=0]|
   |[S=0]|
   |[/misje]|
   |[notatki]
[/b][/b][/b][/b]

  • Kiri na zawsze w serduszku
  • Był pełnoprawnym shinobim Kirigakure no Sato
  • Podczas zniszczenia Kirigakure nabawił się PTSD, a także częściowej amnezji. Otrzymał też solidne obrażenia.
  • Wciąż posiada swoją opaskę z Kirigakure. Trzyma też jedną dla Itosu Ankō

[b][b][b][b]
Podczas zniszczenia Kirigakure no Sato zajmował się ewakuacją tamtejszej akademii ninja. Niestety, nie wszystkich dało się ocalić. Mimo wszystko Ankō nieustannie wracał by wyciągać uczniaków i nauczycieli z zawalającego się budynku. Nie poddawał się. W pewnym momencie, by ratować pewną dziewczynę (Itosu Ankō) zasłonił ją własnym ciałem przed spadającym fragmentem sufitu. Przy kolejnych próbach budynek coraz bardziej się zawalał i ostatecznie, to właśnie nieprzytomnego Asato musieli wyciągać. Po ucieczce z wioski i terapii okazało się, że mężczyzna cierpiał na częściową amnezję, a także na spore uszkodzenia mięśni, co znacznie go na ten moment osłabiło. Zresztą, podobnie jak wielu shinobi pomagających wówczas nabawił się także zespołu stresu pourazowego. Po tym wszystkim, zdecydował się wędrować po świecie razem z ocaloną uczennicą, licząc, że w przyszłości wrócą do domu i go odbudują.[/notatki]|
   |[/karta]|



|[karta]|
|[center][portret=https://i.imgur.com/UixhZ0L.jpg]|
|[center][imie]Yasushi[/imie]|
|[center][nazwisko]Kōseki[/nazwisko]|
|[center][pseudonimy]Jak na razie: brak[/pseudonimy]|
|[center][przydomki]Na początku brak[/przydomki]|
|[center][kraj]Tsuchi no Kuni[/kraj]|
|[center][wioska]Iwagakure no Sato[/wioska]|
|[center][numer]B3-12171[/numer]|
|[center][plec]Shinobi[/plec]|
|[center][wiek][rok]50[/rok] lat[/wiek]|
|[center][wzrost]Wysoki[/wzrost]|
|[center][waga]Przeciętny[/waga]|
|[center][poziom]C[/poziom]|
|[center][rangi]Genin[/rangi]|
|[center][nindo]Milczenia nigdy nie będziesz żałował, nadmiaru mowy często.[/nindo]|
|[center][charakterystyka]Przeciętny. Jedno słowo, które wystarczy, aby w całości opisać postać Yasushi'ego. Bo cóż go mogło wyróżnić z tłumu? Wyższy wzrost, który miało wiele chłopaków w jego wieku? Na pewno też nie budowa ciała czy postura, w niczym nie odbiegające od ogólnie rozumianej normy. Krótkie, czarne włosy i pasujące odcieniem brwi towarzyszyły zwyczajnej twarzy, która wydawała się być wiecznie znużona. Yasushi miał błękitne oczy - cóż za przecięty kolor - wąskie, tak osadzone w oczodole, że cienie pod nimi mogły łatwo uchodzić za worki pod oczami. Lekko spiczasty, prosty nos i trójkątna szczęka mogłyby nadawać jego rysom ostrości, gdyby nie mimika chłopaka. Ulubiona mina: nie wyrażająca nic, może trochę nudę czy brak zainteresowania była niczym na stałe założona maska. I to nie tak, że Yasushi nie odczuwał emocji czy był wiecznie znudzony, na jakiego wyglądał. Prawdą jednak było, że należał do ludzi raczej opanowanych. Nie celowo, nie wyuczył się takiego zachowania. Po prostu nie wiele spraw interesowało chłopaka, a jeszcze mniejszą ilością się faktycznie przejmował. Niedogodności losu, wydarzenia w okół, słowa innych potrafiły spływać po nim jak woda po kaczce. Nie angażował się, jeśli nie musiał. Co nie znaczy, że był człowiekiem leniwym. Swoje zadania wykonywał dobrze, należycie, od początku do końca. Tak jak trzeba. I nic więcej. Potrafił z innymi rozmawiać, nawet żartować ale nie należał do osób rozmownych. Ba, przy obcych wręcz milczeć, nie wiedząc co powiedzieć i czując się wyraźnie niekomfortowo. Yasushi wydawał się człowiekiem oschłym i wyzbytym z pasji, jednakże w głębi serca był miły i ciepły. Jeśli ktoś lub coś do jego serca trafi - przed nimi ukaże się zupełnie nowa, odmienna strona chłopaka, który potrafi walczyć, poświęcić się, troszczyć się i dać z siebie wszystko dla rzeczy i ludzi mu bliskich. A wszystko inne? Dlaczego miałby się tym przejmować?[/charakterystyka]|
|[center][sila:][ranga=C][poziom=1]|
|[center][szybkosc:][ranga=C][poziom=2]|
|[center][wytrzymalosc:][ranga=C][poziom=2]|
|[center][silachakry:][ranga=C][poziom=2]|
|[center][kontrolachakry:][ranga=C][poziom=2]|
|[center][intelekt:][ranga=D][poziom=1]|
|[center][iloscchakry=2000]|
|[center][kosztachakry:][E=6][D=45][C=100][b][A=-][S=-]|
|[center][ninpo][dziedzina=Ninjutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Taijutsu][ranga=D][poziom=1][/dziedzina][dziedzina=Doton][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][dziedzina=Raiton][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][dziedzina=Shōton][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][dziedzina=Fūinjutsu][ranga=D][poziom=1][/dziedzina][/ninpo]|
|[center][przymioty][c]Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Atut/Predyspozycja[opis]Rzadziej spotykane ale niezwykle cenne dziedziny shinobi. Techniki tych dziedzin wymagają niezwykle wysokiego poziomu kontroli chakry do opanowywania ich, temu bez tej predyspozycji zazwyczaj shinobi są w stanie opanować przeważnie tylko słabsze techniki tych dziedzin. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Iryōjutsu i Genjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin. Posiadając tą predyspozycję Shinobi ma zmniejszone wymagania poziomu Kontroli Chakry do opanowania technik tych dziedzin o 1.[/c]
[c]Sensor[rodzaj]Atut/Wrodzony[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi jest w stanie wyczuć chakrę znajdującą się w istotach żywych oraz przedmiotach w jego otoczeniu. Ktoś obdarzony tym zmysłem, jest w stanie stwierdzić gdzie znajdują się źródła i do kogo należą(jeżeli znają daną osobę), jednak niemożliwym jest zarejestrowanie takich rzeczy jak ruchy rękoma, ponieważ źródła te objawiają się jako bezkształtne "płomienie" o różnej wielkości. Niemożliwym jest też stwierdzenie czy ktoś jest klonem czy nie, ponieważ to co sensor czuje to siła chakry tej osoby, może za to stwierdzić czy dana osoba jest wyczerpana. Można też wyczuć czy leci na nas technika.
Poprzez zatrzymanie się w bezruchu, skupienie się i złożenie jednej pieczęci(którą trzeba utrzymywać cały czas) zdolność ta zyskuje dwukrotny zasięg. W czasie skupienia nie można oczywiście walczyć.
Uwaga!: Tylko ze złożoną pieczęcią i pełnym skupieniem można wykryć tak subtelne rzeczy jak kumulowanie chakry do technik.[/c]
[c]Talent do szpiegostwa: Przeciętny[rodzaj]Atut/Wrodzony[opis]Postać posiada tak przeciętny wygląd, zachowania a nawet na pierwszy rzut oka charaker, że ciężko zwrócić na nią uwagę. Traktuje się ją niczym tło. Dzięki tym cechom postać sprawdza się idealnie jako szpieg. Nikt nie spodziewa się po niej nietypowych cech, heroicznych zachowań, wybicia od przeciętnej.[/c]
[c]Nadludzka Koncentracja[rodzaj]Atut/Wrodzony[opis]Postać wychwytuje wszelkie zmiany otoczenia. Dzięki temu nawet, jeśli nie jest w stanie zauważyć przeciwnika wśród liści zauważy ich poruszenie, nawet jak nie rozpozna dźwięku kroków za sobą będzie w stanie wychwycić, że zaszły zmiany w dźwiękach jakie do niego docierają. Jeżeli postać widziała wcześniej coś zobaczy w tym najmniejszą ingerencję. To swego rodzaju szósty zmysł, choć nie pozwoli określić zagrożenia łatwiej niż inne zdolności alarmuje o nim.[/c]
[c]Nieskalany emocjami[rodzaj]Atut/Wrodzony[opis]Postać nigdy nie ulega strachowi i jest w stanie podjąć walkę pomimo wszelkiego rodzaju psychologicznych wpływów. Nie zawaha się nawet na moment. W przeciwieństwie do Bezwzględnego postać jest narażona na swoje wyrzuty sumienia. W trakcie walki jednak zachowuje zimną krew i w każdej sytuacji kieruje się chłodnymi kalkulacjami.[/c]
[c]Tolerancja[rodzaj]Atut/Nabyty[opis]Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).[/c]
[c]Koszmarny[rodzaj]Atut/Nabyty[opis]Zmysły danego shinobi wyostrzają się w takim wielkim stopniu, że jest on w stanie walczyć w nocy nie gorzej niż w dzień - żaden bezpośredni atak bliskiego zasięgu go nie zaskoczy nawet, gdy niebo jest całkiem przesłonięte chmurami. W nocnym półmroku może poradzić sobie także z dystansowymi atakami. By walczyć jednak w pełni na ślepo wymagany jest atut Buraindo; Akumu ciągle korzysta ze wzroku.[/c]
[c]Przetrwanie[rodzaj]Atut/Nabyty[opis]Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.[/c]
[c]Słaby[rodzaj]Wada/Wrodzona[opis]W wyniku tej wady postać ma problemy wydajnością mięśni. Postać zadaje słabsze ciosy, może unieść mniejsze ciężary niż inni. Siła postaci traktowana jest jak o poziom niższa niż by to wynikało z otwartej rangi.[/c]
[c]Słaba strona - Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Wada/Wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c][/przymioty]|
|[center][techniki][akapit][b]NINJUSTSU
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    E:
  • Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice | 水面歩行の業
  • Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice | 木登り修業
  • Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique | 変わり身の術
  • Henge no Jutsu | Transformation Technique | 変化の術
  • Bunshin no Jutsu | Clone Technique | 分身の術
  • Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation | 幻術解

[b][b][b][b][b]
[akapit][b]SHŌTON:
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    D:
  • Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit | 晶遁・紅の果実
  • Shōton: Suishō Kyō | Crystal Release: Jade Crystal Mirror | 晶遁・翠晶鏡
  • Kesshō: Rokkaku Shuriken | Crystal: Hexagonal Shuriken | 結晶・六角手裏剣
  • Shōton: Suishō Tō | Crystal Release: Jade Crystal Blade | 晶遁・翠晶刀
  • Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel | 晶遁・結晶車輪



    C:
  • Shōton: Kesshō Gokakurō | Crystal Release: Crystal Pentagonal Prison | 晶遁・結晶五角牢
  • Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique | 翠晶分身の術
  • Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance | 結晶・六角手裏剣・乱舞
  • Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles | 晶遁・結晶針
  • Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique | 晶遁・御神渡りの術

[b][b][b][b][b]
[akapit][b]RAITON
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    D:
  • Dendō Hando | Electric Hand | 電動はんど



    C:
  • Sandā Sāburu | Flash of Lightning Collision Break | 雷光衝破突
  • Torunēdo Raitoningu | Whirlwind Flash of Lightning Strike | 旋風雷光撃

[b][b][b][b][b]
[akapit][b]DOTON
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    D:
  • Doton no Jutsu | Earth Release Technique | 土遁の術
  • Doro Kawarimi no Jutsu | Mud Body Replacement Technique | 泥変わり身の術
  • Renga no Jutsu | Practice Brick Technique | 練瓦の術
  • Shinjū Zanshu no Jutsu | Double Suicide Decapitation Technique | 心中斬首の術



    C:
  • Daichi Ganshō | Ground Bedrock | 大地岩床
  • Dochū Senkō | Subterranean Voyage | 土中潜航
  • Doro Kōgeki | Mud Attack | 泥攻撃

[b][b][b][b][b]
[akapit][b]TAIJUTSU
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    D:
  • Bōgyo-Ryū | Defense Style | 防御流

[b][b][b][b][b]
[akapit][b]FŪINJUTSU
[/akapit]
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    D:
  • Fūin no Jutsu | Sealing Technique | 封印術

[b][b][b][b][b][/techniki]|
|[center][ekwipunek][b]Bank:
100 Ryō 両
Opaska Shinobi: W czarnym kolorze, zawiązana o pas na biodrze.
Ubranie:
Wygląd pod linkiem z tym, że na plecach ma symbol (lub nazwę, jeśli klan takowego symbolu nie ma) klanu Kōseki.
Pozostały Ekwipunek:
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]

    Torba na biodro (12/12):
  • 10x shuriken
  • 1 mały zwój (200/200): 5x racja żywnościowa
  • 1 mały zwój (200/200): śpiwór



    Kabura na prawym udzie (3/3):
  • 3x kunai



    Kieszeń w spodniach, po lewej stronie (3/3):
  • 3x notka wybuchowa



    Kieszeń na wysokości klatki piersiowej, po wewnętrznej stronie (1/2):
  • 1 mały zwój (200/200): zestaw przedmiotów użytkowych

[b][b][b][b][b][/ekwipunek]|
|[center][wiedza][b]Geografia:

- Geografia Hi no Kuni Poziom 1, 2
- Geografia Kaze no Kuni Poziom 1, 2
- Geografia Oto no Kuni Poziom 1, 2
- Geografia Tsuchi no Kuni Poziom 1, 2
- Geografia Mizu no Kuni Poziom 1, 2
- Geografia Kaminari no Kuni Poziom 1, 2
Historia
- Historia Tsuchi no Kuni Poziom 1, 2
Wielcy Shinobi
- Wielcy Shinobi Tsuchi no Kuni Poziom 1
Klany
- Wiedza o klanach, rodzinach czy grupach shinobi Tsuchi no Kuni Poziom 1 [Spis klanów Iwy]
Wiedza Ogólna
- Uzbrojenie Shinobi Poziom 1, 2, 3
Wspomagania
- Ciężarki Treningowe Poziom 1, 2, 3
- Pakty Poziom 1
Bijuu
- Wiedza o Ichibi no Shukaku Poziom 1
- Wiedza o Nibi no Matatabi Poziom 1
- Wiedza o Sanbi no Isobu Poziom 1
- Wiedza o Yonbi no Son Gokū Poziom 1
- Wiedza o Gobi no Kokuō Poziom 1
- Wiedza o Rokubi no Saiken Poziom 1
- Wiedza o Nanabi no Chōmei Poziom 1
- Wiedza o Hachibi no Gyūki Poziom 1
- Wiedza o Kyūbi no Kurama Poziom 1
- Wiedza o Jūbi no Datara Poziom 1[/wiedza]|
|[center][wygrane]Brak[/wygrane]|
|[center][remisy]Brak[/remisy]|
|[center][przegrane]Brak[/przegrane]|
|[center][misje]|
|[center][D=1]|
|[center][C=0]|
|[center][b=1]|
|[center][A=0]|
|[center][S=0]|
|[center][/misje]|
|[center][notatki]Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... 6vpE6SJ
Kunoichi z Iwy, będąca matką Yasushi'ego. Użytkowniczka Kekkei Genkai Shōtonu, utalentowany jōnin, bezlitosna dla wrogów. Jej ulubioną bronią jest żeliwna patelnia. Zawiesiła "karierę" na rzecz rodziny. Nie lubi sprzeciwu i gdy ktoś kwestionuje jej decyzje - gdyż uważa, że zawsze ma rację i wie lepiej.  Może wydawać się surowa i zbyt wymagająca, ale wszystko co robi, robi ze względu na rodzinę. Dobro i honor klanu uważa za najważniejsze. Czasami jest nadopiekuńcza do przesady, nieumiejętnie okazuję swą troskę (przykładowo grożąc pourywaniem nóg, gdy ktoś nie ubierze skarpetek w zimny dzień). Dość wysoka kobieta o bladej skórze i czarnych oczach. Półdługie, czarne i proste włosy nosi zaczesane na jedną stronę, a na twarz opada długa grzywka. Zazwyczaj ubrana w bordowe kimono z wystającym, czarnym golfem spod spodu. Nałogowa palaczka. Po śmierci jej brata i jego żony, stara się jak może, aby opiekować się swoim bratankiem i bratanicą (często przynosi im domowe obiady czy dogląda, jak sobie radzą). Rocznik 31.
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... MSaJymY
Ojciec Yasushi'ego. Pracownik Iwijskiego archiwum, cywil. Od małego twierdził, że bycie shinobi jest zbyt kłopotliwe. Człowiek z reguły bezproblemowy, lubiący monotonię i spokój. W wolnym czasie lubi czytać i pić kawę. Jedyny, który potrafi jako tako uspokoić huragan, którym jest jego żona - chociaż z reguły woli się nie mieszać i zejść jej z drogi. Analityczny umysł, uwielbia zagadki, tajemnice i krzyżówki. Małomówny, a jego twarz z reguły nie zdradza, o czym myśli. Woli, aby jego rodzina nie angażowała się w niebezpieczne zadania, ale ceni ich niezależność. Ubiera się bardziej formalnie i mniej tradycyjnie od żony. Bardzo lubi swój stary, wełniany płaszcz. Wysoki, szczupły mężczyzna o mocno zarysowanej, trójkątnej szczęce. Na pierwszy rzut oka widać, że to po nim Yasushi odziedziczył swoje błękitne oczy i ciemne, grubsze brwi. Jego włosy są w odcieniu bardzo ciemnego brązu. Długością sięgałyby szyi, gdyby nie ich lekki, naturalny skręt. Po tym, jak Hatsumi zaszła w ciążę, postanowił ożenić się z nią i przyjąć nazwisko jej klanu (jego rodzinne nazwisko to Nakagawa). Rocznik 32.
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... 5jUTP4u
Kuzyn Yasushi'ego ze strony jego matki, o rok od niego młodszy. Lider klanu. Yasushi ma o nim raczej neutralne zdanie.
Link do karty postaci (m.in. opisu wyglądu i charakteru).
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... HPmywTi
Kuzynka Yasushi'ego ze strony jego matki, jednocześnie siostra Dākukiry. Starsza od obu chłopaków. Yasushi raczej nigdy nie złapał z nią większego kontaktu.
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... VJXqoe8
Przyjaciel z dzieciństwa, którego Yasushi traktuje jak swojego brata. Ten sam rocznik, spędzili całą naukę w akademii razem. Osoba, której Yasushi w tym momencie ufa najbardziej i przy której czuje się komfortowo. Można rzec, że rozumieją się bez słów.
Link do karty postaci (m.in. opisu wyglądu i charakteru).[/notatki]|
|[center][/karta]|
[/b][/b][/b][/b][/b][/b]
[/b]
Powrót do góry Go down
Sofia


Sofia


Liczba postów : 59
Join date : 18/03/2021

Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty
PisanieTemat: Re: Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...   Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... EmptyPon Kwi 26, 2021 7:15 pm

HAJSIWOOOOO


Koseki: 2680 Ryō 両

Yasu: 100 Ryō 両 (iks de biedak)

Iwa: 98 045 Ryō 両

Konoha: 216 650

Oto: 24 795

Suna: 100 279
Powrót do góry Go down
Sofia


Sofia


Liczba postów : 59
Join date : 18/03/2021

Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty
PisanieTemat: Re: Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...   Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... EmptyPon Kwi 26, 2021 7:22 pm

YASU PEDEEEE


  • Wszystkie PD: 44
  • Wydane PD: 44
  • Aktualne PD: 0


Przychody
    Spoiler:


Wydatki:
    Atrybuty:
  • 1PD - Szybkość -> Ranga D | 14.10.20
  • 1PD - Siła Chakry -> Ranga D | 14.10.20
  • 1PD - Kontrola Chakry -> Ranga D | 14.10.20
  • 2PD - Siła Chakry -> Ranga C | 1.11.20
  • 2PD - Kontrola Chakry -> Ranga C | 1.11.20
  • 3PD - Wytrzymałość -> Ranga C | 19.03.21
  • 3PD - Siła -> ranga C | 19.03.21
  • 2PD - Szybkość -> ranga C | 19.03.21
  • 1PD - Intelekt -> ranga D | 19.03.21

    Dziedziny:
  • 2PD - Doton -> ranga D | 14.10.20
  • 2PD - Raiton -> ranga D | 14.10.20
  • 3PD - Shōton -> ranga D+C | 14.10.20
  • 3PD - Doton -> ranga C | 19.03.21
  • 2PD - Fūinjutsu -> ranga D | 19.03.21
  • 2PD - Taijutsu -> ranga D | 19.03.21
  • 3PD - Raiton -> ranga C | 19.03.21

    Atuty:
  • 5PD - Koszmarny | Akumu | 15.01.21
  • 3PD - Tolerancja | Kōsa | 15.01.21
  • 3PD - Przetrwanie | Seizon | 19.03.21

Powrót do góry Go down
Sofia


Sofia


Liczba postów : 59
Join date : 18/03/2021

Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty
PisanieTemat: Re: Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...   Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... EmptyPon Kwi 26, 2021 7:23 pm

YASU PE-ENY


  • Wszystkie PN: 200
  • Wydane PN: 144
  • Aktualne PN: 56


Przychody
Spoiler:

Wydatki:
    14.10.20
  • Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice - 2PN
  • Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice - 2PN
  • Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique - 2PN
  • Henge no Jutsu | Transformation Technique - 2PN
  • Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit - 3PN
  • Shōton: Suishō Kyō | Crystal Release: Jade Crystal Mirror - 3PN
  • Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique - 5PN
  • Shōton: Kesshō Gokakurō | Crystal Release: Crystal Pentagonal Prison - 5PN
  • Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance - 5PN


    1.11.2020
  • Bunshin no Jutsu | Clone Technique - 2PN
  • Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles - 5PN
  • Kesshō: Rokkaku Shuriken | Crystal: Hexagonal Shuriken - 3PN
  • Shōton: Suishō TōCrystal Release: Jade Crystal Blade - 3PN
  • Doton no Jutsu | Earth Release Technique - 6PN
  • Dendō Hando | Electric Hand - 6PN


    15.01.2021
  • Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation - 2PN
  • Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel - 3PN
  • Doro Kawarimi no Jutsu | Mud Body Replacement Technique - 6PN


    1.02.2021
  • Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique - 5PN


    19.03.2021
  • Fūin no Jutsu | Sealing Technique - 6PN
  • Daichi Ganshō | Ground Bedrock - 10PN
  • Dochū Senkō | Subterranean Voyage - 10PN
  • Doro Kōgeki | Mud Attack - 10 PN
  • Bōgyo-Ryū | Defense Style - 6PN
  • Sandā Sāburu | Flash of Lightning Collision Break - 10PN
  • Torunēdo Raitoningu | Whirlwind Flash of Lightning Strike - 10PN
  • Renga no Jutsu | Practice Brick Technique - 6PN
  • Shinjū Zanshu no Jutsu | Double Suicide Decapitation Technique - 6PN

Powrót do góry Go down
Sponsored content





Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty
PisanieTemat: Re: Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...   Ku pamięci Naruciaka, na pohybel... Empty

Powrót do góry Go down
 
Ku pamięci Naruciaka, na pohybel...
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kot Terrorysta :: Archiwum :: 
Prolog
 :: Regulamin
-