Nazwa Postaci: Rat
Aparycja:
Przebudzenie: Rat zyskał swoją moc niedługo po wrzuceniu do studzięki kanalizacyjnej. Walcząc o życie próbując wydostać się z rwącej rzeki nieczystości, nie umiejąc pływać i tracąc dech w piersiach jego gen przewodnika przebudził się pozwalając mu przeżyć. Jako, że nie zyskał swoich mocy w wyniku wybuchu Kuli Promienii chłopak posiadł dość niszową moc, jednak nauczył się jak dobrze z niej korzystać. I jest w tym dobry. Zabójczo dobry.
Profil Przewodnika: [Spoiler]
Opis Mocy: Rat wytwarza z ciała toksyczny szlam, który jest w stanie zmieniać swój stan skupienia. Toksyna w nim zawarta wywołuje ból oraz osłabienie, a większych ilościach nawet paraliż i śmierć. Szlam wydostaje się z jego porów skórnych i pobiera wodę z ciała, przez co nadużycie mocy łączy się z poważnym odwodnieniem. Rat nie może manipulować szlamem po zmianie jego stanu skupienia.
Zastosowania Mocy: Bliski Zasięg- Atakowanie stworzonymi i utwardzonymi ze szlamu sztyletami oraz innymi podobnymi krótkimi ostrzami, które Rat jest w stanie szybko stworzyć raniąc i zatruwając cel
- Ochlapanie przeciwnika szlamem przy bezpośrednim kontakcie, mogąc potem utwardzić go i utrudnić poruszanie się przeciwnika lub przekształczając go w gaz w celu zatruwania, i utrudnienia wizji
- Wytworzenie w dłoniach szlamu o cechach kwasu, którym można zadać bolesne oparzenia przeciwnikowi lub też zniszczyć jego sprzęt. Przy odpowiednio długim kontakcie jest w stanie nawet przetopić betonowe ściany, choć kwasowy szlam jest męczący w produkcji
Daleki Zasięg- Precyzyjne i zabójcze wystrzeliwanie bełtów z kuszy wykonanych z utwardzonego szlamu
- Zasypywaniu wielu przeciwników liczną ilością wytworzonych ze szlamy noży do rzucania
- Stworzenie i rzucenie granatu zawierającego w sobie toksyczny gaz uwolniony przy kontakcie granatu z powierzchnią
Obronne- Otoczenie swojego ciała szlamem, który jest w stanie wchłonąć na krótki czas wszelkie fizyczne obrażenia w tym nawet i kule z broni palnej
Mobilność- Tworzenie pod stopami szlamu, który redukuje tarcie dzięki czemu może na krótką chwilę ślizgać się z dużą szybkością w wybranym kierunku(e)
- Utwardzenie szlamu znajdującego się na powierzchni do stopnia przypominającego "gąbkę", od której można się odbić na znaczną odległość po wskoczeniu na nią(e)
- Może używać szlamu jak przyssawek dzięki czemu może on wspinać się, a nawet biec po powierzchniach.
Ciało- Zwiększona zręczność
- Możliwe w dowolnej chwili drastyczne zwiększenia śliskości ciała
- Odporność na toksyny i trucizny
- Nadludzki węch i słuch
- Możliwość oczyszczenia ciała ze wszelkich zabrudzeń i zapachów
Ostateczne- Gwałtowna i gęsta eksplozja szlamu w formie gazowej z ciała szybko rozchodząca się po okolicy zatruwając i utrudniając wizję nawet w promieniu 100 metrów. Po tej technice Rat nie jest w stanie korzystać ze szlamu przez parę dobrych minut, do tego mocno go to odwadnia.
Ewolucje- Wykorzystując zbiornik wody w pobliżu powiększa on swoją kuszę oraz pociski nadając im siłę wystrzału podobną do balisty, może wystrzelić z niej do 3 bełtów po czym kusza wraca do normy
- Ulepszenie granata dodający do niego prócz eksplozji gazu, ostrych niczym metal odłamków szlamu, które wbijają się we wszystko w zasięgu wybuchu(K)
- Zgromadzenie stężonego gazu w stworzonej "gąbce" do skakania powoduje jej eksplozje pozwalającą na znacznie silniejsze wystrzelenie w wybranym kierunku(K)
- Rat może ślizgać się przez parę dobrych minut bez przerwy jeśli znajduje się na wodzie. Jeśli woda jest mocno zanieczyszczona lub "brudna"(zawierająca szlam), ślizganie się jest znacznie szybsze.
- Wykorzystując okoliczny szlam z wody tworzy on przeszkodę/zasłonę po czym ją utwardza, stanowiąc dość wytrzymałą ochronę
- Toksyny szlamu w formie gazowej stają się łatwopalne(K)
- ??? [Spoiler]
KMR(kamienie milowe rozwoju):Rat zaczął z 2 KMR
1. Możliwość wykorzystywania szlamu oraz wody nie pochodzącej z jego ciała do używania mocy(OSIĄNIĘTE!)
2. Znacznie zwiększona możliwość manipulowania szlamem oraz zmniejszone zmęczenie w wyniku korzystania z mocy(DO ZDOBYCIA)
Karma: [Spoiler]