Share
 

 Wzór KP

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Francis Drake


Francis Drake


Liczba postów : 30
Join date : 23/03/2021

Wzór KP Empty
PisanieTemat: Wzór KP   Wzór KP EmptySro Cze 23, 2021 9:44 pm

Kod:
[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Dom:[/b]
[b]Krew:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Charakter:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[list][*]OPCM:
[*]Zaklęcia:
[*]Transmutacja:
[*]ONMZ:
[*]Zielarstwo:
[*]Historia Magii:
[*]Eliksiry:
[*]Wróżbiarstwo:[/list]
[b]Dodatkowe:[/b]
[b]Cel:[/b]
[b]Różdżka:[/b]
[b]Zwierzę:[/b]
[b]Zaklęcia i eliksiry:[/b]
[b]Ekwipunek:[/b]

Imię i nazwisko: Imię i nazwisko waszej postaci
Dom: Możecie sobie wybrać lub chcieć je mieć wylosowane. W przypadku losowania patrzę na charakter waszej postaci, jej cele, krew itp. by np. dać wam większą szansę trafienia do konkretnego domu.
Krew: Ot, czystość krwi. Czy mugolska, półczysta, czysta. Prosta sprawa
Historia: Nie wymagam długiej. Może być krótka. Interesowałoby mnie natomiast to, w jaki sposób wasza postać odkryła swój talent magiczny.
Wygląd: Może być art.
Charakter: Charakter. Co tu dużo mówić.
Umiejętności: Przyznajecie 5 punktów w dowolnym rozłożeniu do różnych, poniższych dziedzin. Tylko 5. Wpływają one na wasze magiczne zdolności w różnorodny sposób

  • OPCM: Obrona Przed Czarną Magią. Wpływa na to, jak efektywne będą nasze zaklęcia pojedynkowe, defensywne, ofensywne itp. Są to też zaklęcia kontrujące magiczne stworzenia, jak np. expecto patronum przeciwko dementorom.
  • Zaklęcia: Tutaj jest całe grono zaklęć utility. Lewitacja, podpalanie, zamrażanie itp. Nie dajcie się jednak zwieść, uniesienie nad kimś łopaty i spuszczenie jej z wysokości jest akcją teoretycznie ofensywną, ale to zaklęcia na to wpływają.
  • Transmutacja: Rodzaje zaklęć, które zmieniają jedną materię w drugą. Po prostu. Zmiana zwierzęcia w kielich? Proszę bardzo. Zapałkę w igłę? Jak najbardziej. Animagia - to tutaj.
  • ONMZ: Opieka Nad Magicznymi Zwierzętami. Punkty tutaj zainwestowane pozwalają wam lepiej rozumieć magiczne stworzenia, wiedzieć czym się charakteryzują, co lubią, czego nie itp.
  • Zielarstwo: Znajomość ziółek i ich cech. Czy ta roślina się do ciebie łasi? Czy wabi, by po chwili zjeść? To Zielarstwo zapewnia wiedzę o tym, czy ta róża ma kolce czy będzie strzelała naturalnym szrapnelem.
  • Historia Magii: Wiedza o historii pozwala rozpoznać wszelakie stare runy, a nawet zapewnia wiedzę o rytuałach. Osoba z punktami w HM ma szansę po prostu otrzymać informację, że coś tego typu gdzieś w historii miało miejsce.
  • Eliksiry: Jakie są potiony, co jest potrzebne by je zrobić oraz jak je zrobić i nie wysadzić całej klasy. To jest właśnie to, co daje ten przedmiot. O ile Zielarstwo także zapewnia wiedzę o magicznych cechach poszczególnych roślin, to Eliksiry zapewniają dokładne informacje tylko o tym, co wykorzystuje się w eliksirach. Więc nawet, jeśli mistrz eliksirów wie, że ta roślina zapewni super efekt, to przy zerze punktów w zielarstwie, może zwyczajnie nie wiedzieć, że dotknięcie jej gołą ręką powoduje poparzenia.
  • Wróżbiarstwo: Zdolności jasnowidzenia. Im więcej punktów tym większa szansa na prorocze sny, wizje czy zwyczajne przewidzenie, że następny krok, może być tym ostatnim.

Dodatkowe: Jakieś dodatkowe informacje czy cechy waszej postaci. Chcecie być dzieckiem kogoś znanego? Tutaj warto to wypisać, a rozpatrzę tę prośbę. Możecie też zostawić puste lub stwierdzić, że chcecie, bym wam losował rzeczy. A może wypadnie coś ciekawego.
Cel: Ot, co jest celem waszej postaci. Może być to coś krótkoterminowego jak "chcę zdać do następnej klasy", a może być długoterminowe jak "zostanie ministrem magii" czy "zdobyć order Merlina I klasy".
Różdżka: Ot, jaka jest różdżka. Nie ogranicza nas tu lore. Ktoś chce mieć sproszkowane kopyto centaura w 20 calowej różdżce z gruszy? Proszę bardzo. Tylko 50cm różdżka za poręczna nie jest...
Zwierzę: Wasz towarzysz. Na ogół jest to szczur, kot, sowa bądź ropucha. Możecie jednak zaproponować coś swojego, np. japońskiego, magicznego kota, nekomatę, który od zwykłego różni się tym, że ma dwa ogony. Tylko no - odpowiednia argumentacja.
Zaklęcia i eliksiry: Wypisujecie 25 zaklęć lub eliksirów. Mogą być kanoniczne. Nie muszą. Co istotne to jednak fakt by był ich opis. 25 może wydawać się dużą ilością, jednak zwróćcie uwagę, że np. chcąc mieć maga transmutacji warto mieć więcej zaklęć tego typu niż jedno. W książce np. było zaklęcie do zamiany zapałki w igłę. Zaklęcie odwołujące nieudane transformacje itd. Na start więc macie 25 różnych zaklęć bądź eliksirów, które możecie wykonać. Z mniejszymi bądź większymi problemami, ale możecie. Inne - także możecie próbować. Efekt jednak może nie zawsze wam odpowiadać. I miejcie też na uwadze, że jest to 5 klasa. Jak ktoś spróbuje tu wcisnąć szatańską pożogę to pogrożę różdżką. Tak jak wcześniej - nie ogranicza was kanon. Warto jednak rozpisać choćby co robi zaklęcie. Nawet kanoniczne. Ot: "Wingardium Leviosa - pozwala sprawić, że przedmiot będzie lewitował".
Ekwipunek: ot, eq waszej postaci. Coś dodatkowego poza tym, co było wcześniej.

Pamiętajcie też, że wasze postaci są teraz na przełomie 4/5 klasy. Znają się z widzenia. Może się nawet przyjaźnią (co w sumie bym preferował, ale wasza decyzja).
Powrót do góry Go down
 
Wzór KP
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór KP
» Wzór KP
» Wzór Kp
» Wzór KP
» Wzór KP

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kot Terrorysta :: Harry Potter RPG-