Imię i nazwisko: Frank Terracem
Dom: Hufflepuff
Krew: Czystej Krwi
Historia:Rodzina Franka traktuje się po szlachecku, gdyż każdy z członków rodziny może chwalić się korzeniami czystej krwi. Frank jednak zawsze igrał na nosie rodzinie, która według niego zdawała się zjeść wszystkie rozumy i traktując nie czystej krwi jak śmieci. Czarną owcą rodziny była ciocia od strony ojca, która to ożeniła się bez zgody rodziny z mugolem co para ich obrzydzeniem. Frank jednak z całej rodziny właśnie ciocie cenił najbardziej, spędzając z nią całe dni pijąc herbatę i przeglądając kolorowe albumy jej męża. Wśród jednej z wizyt ciocia postanowiła powróżyć chłopcu z fusów od herbaty, jednak ku jej zdziwieniu Frank doskonale wiedział co przepowiada mu z nich przyszłość. Okazało się, że ma ku temu naturalny talent. Do wróżbiarstwa, najbardziej znienawidzonej przez jego rodzinie gatunku magii. No i dobrze, granie im na nerwach zawsze było czymś co uwielbiał robić i zamierzał dalej tak czynić gdy tylko dotrze do Hogwartu.
Wygląd:Charakter: Frank jest dość ekscentryczną osobą. Uczy się dość przeciętnie, nie zyskuje zbyt wiele punktów dla domu, nie jest bardzo zdolny w używaniu zaklęć i uroków oraz nie przejawia zbytnio talentu do sportu. Wydawałoby się w sumie, że jest Przeciętniakiem wśród uczniów. Jednak jest jedna rzecz w której wybija się on ponad wszystkich i jest to wróżbiarstwo. Frank zawsze podróżuje z zestawem kart, woreczkiem pełnym kości do gry, sakiewką z solą, świecą z kluczem, niewielką rozkładaną lunetą, nożykiem do filetowania ryb, zestawem "amuletów" tudzież sznurków z zawieszonymi rożno-rodnymi kryształami - wszystkie do celów wróżenia. Koledzy z dormitorium mają go za dziwaka za poświęcanie się tak wątpliwej profesji czarodziejskiej, jednak jednocześnie czują przed nim pewien niepokój. Bowiem dzięki swoim talentom Frank odkrywa w ludziach rzeczy, które woleliby przemilczeć, wyciągając z nich ich skrywane sekrety oraz pragnienia. Prócz tego chłopak dość skutecznie odkrywa liczne sekretne przejścia w szkole sprawniej niż jakikolwiek inny z jego rówieśników.
Młody Terracem jest niezwykle ciekawski i wścibski. Większość czasu woli spędzać na zwiedzaniu interesujących miejsc na terenie szkoły. Lubi także sporo czytać w bibliotece.
- OPCM:
- Zaklęcia:
- Transmutacja:
- ONMZ:
- Zielarstwo:
- Historia Magii:
- Eliksiry:
- Wróżbiarstwo: +5
Dodatkowe:(Artefakt) Magiczny Zestaw Porcelany - Zestaw składający się z kilku filiżanek, talerzyków, łyżeczek, imbryka, cukierniczki oraz dzbaneczka na mleko lub śmietankę. Zestaw ten jest w stanie samodzielnie zaparzyć, przyszykować oraz podać herbatę na zawołanie. Dodatkowo zarówno cukier jak i mleko zdają się co jakiś czas same uzupełniać(choć niewykluczone, że to robota jakiegoś Skrzata), a herbata w imbryku utrzymuje temperaturę przez długie godziny.
Cel:Działać na przekór rodzinie; odkrywać tajemnice i sekrety innych osób;
Różdżka:Wierzba, rdzeń z Wąsów Kuguchara
Zwierzę:Kruk Oliver
Zaklęcia i eliksiry:1.Lumos - Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.
2.Nox - Gasi światło
3.Lokomotor - Powoduje samoczynne przemieszczanie się przedmiotów
4.Mucus ad Nauseam - Wywołuje katar i przeziębienie
5.Wingardium Leviosa - Unosi przedmioty w powietrzu
6.Immobilus - Unieruchamia małe istoty
7.Incendio - Wystrzeliwuje ogień
8.Reparifarge - Naprawa nieudanych transmutacji
9.Alohomora - Otwiera różne rzeczy, głównie drzwi, skrzynie itp.
10.Bombarda - Zaklęcie powodujące małą eksplozję.
11.Diminuendo - Zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę.
12.Lumos Maxima - Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
13.Vera Verto - Przemienia zwierzę w pucharek na wodę.
14.Colloportus - Zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.
15.Ekspeliarmus - Rozbraja (odrzuca) przeciwnika lub jego różdżkę.
16.Flipendo - Popycha lub przesuwa ciężkie obiekty (najczęściej głazy czy skrzynie).
17.Reparo - Naprawia zepsute lub zniszczone przedmioty.
18.Specialis Revelio - Odkrywa przed rzucającym specjalne właściwości przedmiotu.
19. Accio - Dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.
20.Antidotum na Popularne Trucizny - Eliksir, który przeciwdziała popularnym truciznom, jak np. ukąszenia i użądlenia różnych stworzeń.
21.Eliksir Mopsusa - Eliksir obdarzający/wzmacniające moce jasnowidzenia.
22.Eliksir Słodkiego Snu - Eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie osoby, która go wypije.
23.Eliksir Wspomagający Pamięć - Eliksir, który wspomaga pamięć pijącego.
24.Eliksir Mina Videre - Eliksir pozwala na podzielenie się z innymi wizjami lub wspomnieniami, dzieląc się nawzajem owym napojem.
25.Volvendo - Zaklęcie rozkładające i składające karty do gry, tarota itp.
Ekwipunek:- karty tarota
- kości do gry
- sakiewka z solą
- świeca i klucz(duży od bramy)
- niewielka rozkładana luneta
- nożyk do filetowania ryb
- zestaw kilku "amuletów" z zawieszonymi kryształami(kwarc różowy, kryształ górski, jadeit, ametyst itp)
- karma dla Olivera