Share
 

 Honey ~

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Holly Haney


Holly Haney


Liczba postów : 6
Join date : 10/07/2014

Honey ~ Empty
PisanieTemat: Honey ~   Honey ~ EmptyNie Wrz 26, 2021 10:41 pm

Imię i nazwisko: Holly Haney
Dom: Gryffindor
Krew: Czysta

Czy historia Holly jest jakkolwiek niesamowita czy usiana nieprawdopodobnymi zwrotami akcji? Otóż nie. Jak na pannę z jednego z wielu rodów czystokrwistych czarodziejów, jej życie przebiegało dość normalnie. Ot - cukiereczek mamy i taty, którzy zadbali o to, by ich promyczek nie wychodził niepotrzebnie z domu na zdradliwe słońce. Dorastała więc większość czasu pomiędzy czterema ścianami. Zamiast jednak w jakiejś Dolinie Godryka czy innym miejscu bardziej pasującym czarodziejom, zaintrygowanie ojca mugolami sprawiło, że to właśnie oni mieszkali po sąsiedzku. Ilekroć jednak wychodziła do rówieśników, tylekroć ostatecznie wszystko, co zauważali to jej blada cera, białe włosy i bladoniebieskie oczy. Stanowiło to jeden z powodów częstych przeprowadzek z jednej miejscowości do drugiej - zwłaszcza po tym, jak nie kontrolując własnych zdolności wepchnęła jednego z dzieciaków w ścianę stodoły. Jakkolwiek sama chciałaby rozwiązać własny problem: edukacja otrzymana od spokojnej, stonowanej pani Haney mocno kontrastowała z dość żywym charakterem odziedziczonym po babci ze strony ojca. Zdolności zaś to już coś, co dostała od papy-aurora. Czy to geny, czy może chęć posiadania wystarczająco dużego arsenału obronnego: nauka OPCM szła jej zawsze niewiarygodnie dobrze. Na tyle, że jej własny tata zaczął ją sam doszkalać, pokazując jej nawet zaklęcie Patronusa.

Honey ~ 3hU4iH7

  • Mierzy około 158cm, ale dalej rośnie!
  • Od urodzenia posiada na lewym barku znamię w kształcie gwiazdki.
  • Posiada bardzo cichy, delikatny głos.
  • Braki pigmentu są powodem, dla którego jej dłonie stanowią raj dla pielęgniarek ze strzykawkami. Naczynia krwionośnie dość dobrze prześwitują przez jej alabastrową skórę.

Spora fascynacja ojca społecznością niemagiczną stała się powodem nie tylko jej dość częstych interakcji z mugolami, ale również doświadczeniem z pierwszej ręki uprzedzeń o bardzo prozaicznym podłożu. Posiadane schorzenie stało się powodem wytykania dziewczyny palcami. Wychowanie nabyte w domu od dawna więc musiało ścierać się z jej konfliktowym charakterem. Miała być grzeczna, miła i ułożona. Czystokrwistej panience nie wypadało krzyczeć, podnosić na kogoś ręki czy okazać brak manier, co nigdy nie współgrało z jej chęcią zerwania owych niewygodnych więzi stając się bardzo szybko definicją osoby, którą stawać się nie miała. Ostatecznie wyrosła na osobę, która w kontaktach z nowymi ludźmi udaje osobę słabo znającą angielski, wspomagając się nauczonym fińskim w stopniu komunikatywnym - a to wszystko po to, by móc w najgorszym wypadku zarzucić wiązanką, której nikt nie zrozumie używając przy tym tego specyficznego tonu mówiącego wręcz absolutnie nie mam pojęcia, co znaczą słowa które rzucasz w moją stronę z dodatkiem szerokiego, zagubionego uśmiechu. Chociaż nie ma w zwyczaju więc reagować nader agresywnie - o ile w ogóle - w stosunku do osób wykazujących się podejściem niezbyt przyjacielskim wobec niej, nie oznacza to, że nie potrafi. Cicha woda brzegi rwie - to stwierdzenie bardzo pasujące do Haney. Może stać, może się uśmiechać i kiwać głową, jednak momentami jedyne, co ją powstrzymuje przez wyciągnięciem różdżki to instynkt samozachowawczy. A kiedy po nią ostateczni nie sięgnie - wszelakie zniewagi notuje w niewielkim notesiku zwanym przez nią Księgą Uraz.

Księga Uraz nie zapomina.
Nigdy.

Umiejętności:

  • OPCM: 3
  • Zaklęcia: 2
  • Transmutacja: 0
  • ONMZ: 0
  • Zielarstwo: 0
  • Historia Magii: 0
  • Eliksiry: 0
  • Wróżbiarstwo: 0

Dodatkowe:

  • Jej największym wrogiem - Wróżbiarstwo, które w jej przypadku zawsze sprowadzało się do dzisiaj wpadniesz pod wóz ciągnięty przez testrale, a to dlatego, że najpewniej sama cię pod niego wepchnę. W szklance z fusami zawsze widzi jedynie potrzebę użycia wody z kranu, a kryształowa kula to ładna ozdoba, przez którą przy dobrych wiatrach może pooglądać resztę klasy.
  • Miejsce drugie - słońce. Nienawiść niemal wzajemna, ale ciężko polubić coś, przez co człowiek dwa razy musi pomyśleć nad opuszczeniem cienia. Zbyt łatwo skóra Holly czerwieni się, zbyt łatwo o oparzenia czy zrogowacenia, przez co jeśli nie ma szat własnego domu na sobie: ubiera się w jasne ubrania, najczęściej z długim rękawem. Ostatecznie więc w top 3 ulubionych warunków atmosferycznych, to kolejno deszcz, burza i może śnieg, jeśli niebo jest w miarę zachmurzone.
  • Zna fiński. Nie jest to jednak jej rodzimy język, a raczej coś, co nauczyła się sama jako część swoistego mechanizmu obronnego przed niezbyt przychylnym, mugolskim światem, co przełożyło się finalni na nie opuszczanie gardy również pośród czarodziei. Jeżeli jest coś, co chce powiedzieć, a jej nie wypada: oto rozwiązanie. Dogada się, zrozumie czyjś przekaz i nawet da radę złożyć odpowiedź, jednak rodowy Finlandczyk może szybko wyłapać, że momentami wymowa nie pasuje, a gdzieniegdzie wkradają się błędy.

Cel: Perfekcyjne opanowanie Expecto Patronum.
Różdżka: Dąb czerwony, 8 i ½ cala, włókno z serca smoka
Zwierzę: sowa śnieżna, Sweetie.
Zaklęcia i eliksiry:

  1. Accio - zaklęcie przyciągające. Działa tylko na przedmioty, które użytkownik widzi (należy wówczas skierować w ich stronę różdżkę bądź rękę) lub na te, które zna bardzo dobrze (osobiste) i jest w stanie łatwo je sobie wyobrazić. Czarodzieje w tym drugim przypadku często posiłkują się dodatkowym słowem po nazwie zaklęcia, jak np. Accio Kubek - by przywołać ich ulubiony kubek.
  2. Alohomora - zaklęcie otwierające zamki w drzwiach, skrzyniach itp. tak długo, póki nie są magicznie zaklęte.
  3. Aperacium - zaklęcie, które ujawnia niewidzialny atrament. Bardziej utalentowani magowie mogą go użyć także do zdejmowania kamuflażu, makijażu czy, najbardziej uzdolnieni, nawet do dezaktywacji Zaklęcia Kameleona.
  4. Aquamenti -zaklęcie wytwarzające z końcówki różdżki strumień wody.
  5. Bombarda - zaklęcie niszczące, które powoduje niewielki wybuch obiektu martwego, w który zostanie wycelowane.
  6. Conjunctivitis - zaklęcie oślepiające ofiarę. Jego cechą charakterystyczną jest to, że działa ono także na wiele magicznych stworzeń, normalnie odpornych na działanie innych zaklęć, jak np. smoki czy olbrzymy.
  7. Confundus - zaklęcie, które ma za zadanie wprowadzić w błąd lub zmylić czarodzieja, stworzenie lub przedmiot magiczny. Może przynosić różnorodny efekt, zależnie od woli czarodzieja i jak potężny jest sam cel zaklęcia. Efekty mogą się wahać od problemów ze sterowania miotłą, aż do błędnego działania przedmiotów magicznych, jak np. Czary Ognia.
  8. Depulso - zaklęcie odpychające. Silniejsi magowie są w stanie tego użyć przeciwko istotom żywym.
  9. Diffindo - zaklęcie, które rozdziela, przecina lub fizycznie uszkadza cel. Niewłaściwie użyte może doprowadzić nawet do śmierci.
  10. Draconifors - przekształca przedmioty wykonane z kamienia lub minerału w małe, żywe latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
  11. Expecto Patronum - zaklęcie obronne, stosowane do obrony przed czarnomagicznymi stworzeniami, jak np. dementorzy czy śmierciotule. Wykorzystuje ono pozytywne emocje. Początkujący czarodzieje potrafią za jego pomocy wygenerować jasną tarczę, odgradzającą go od stworów, jednak bardzo potężni magowie posiadają Patronusa w formie zwierzęcia. Jest to też uważane za dowód posiadania bardzo silnej mocy magicznej. Takie zwierzęta można wysłać na dużą odległość i przekazywać poprzez niego informację. Sama forma Patronusa jest wyjątkowa dla każdego czarodzieja i przybiera najróżniejszy wygląd. Może to być kot, pies, ale także smok, testral czy feniks. Forma Patronusa na ogół jest niezmienne, jednak w wyniku silnych emocji jego forma może się zmienić. Zwierzęca forma jest także znacznie silniejsza od formy tarczy, jednak mag może zdecydować jakiej wersji zaklęcia chce użyć jeśli opanował je obie. (forma tarczy)
  12. Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie w dłoni.
  13. Expulso - zaklęcie odpychające. Po trafieniu w konkretne miejsce powoduje ono wybuch energii, które odrzuca osoby w najbliższym otoczeniu trafionego celu.
  14. Finite - zaklęcie deaktywujące efekt innych czarów.
  15. Ignis Amnis - sprawia, że z różdżki wytryskuje strumień ognia (w otoczeniu wodnym jest to strumień wrzątku) można go użyć do poparzenia osoby lub do np. spalenia łańcuchów.
  16. Lumos - generuje niewielkie źródło światła w formie kuli na końcu różdżki. Bardziej zaawansowani magowie mogą wysyłać ową kulkę na dystans, by oświetlić obszar przed nimi.
  17. Nox - zaklęcie służące zgaszeniu światła generowanemu przez zaklęcia Lumos i jego wersje.
  18. Perriculum - zaklęcie pozwalające wystrzelać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki.
  19. Petrificus Totalus - zaklęcie, które powoduje porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
  20. Protego - podstawowe zaklęcie obronne, pozwalające wytworzyć tarczę chroniącą czarodzieja przed sporą ilością zakląć. Mistrzowie pojedynków są w stanie przy pomocy tego zaklęcia odbijać nawet zaklęcia w stronę swoich przeciwników bądź otoczyć się magiczną barierą ochronną.
  21. Reparo - zaklęcie naprawiające. Zależnie od rozmiarów przedmiotu proces naprawy może trwać krócej lub dłużej. Podczas naprawy należy cały czas wykonywać kulisty ruch różdżką bądź ręką.
  22. Reparifarge - podstawowe zaklęcie transmutacji, pozwalające naprawić nieudane transmutacje.
  23. Riddiculus - zamienia bogina w to coś zabawnego, o czym pomyśli rzucający czar.
  24. Wingardium Leviosa - zaklęcie unoszące przedmioty w powietrzu.
  25. Vera Verto - zaklęcie zmieniające zwierzę w puchar na wodę.

Ekwipunek:

  • Różdżka;
  • Notes i pióro;
  • Składana parasolka;
  • Portmonetka z pieniędzmi;
  • Księga Uraz;
  • Krem z filtrem;
  • Eliksir z witaminami;

Powrót do góry Go down
 
Honey ~
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kot Terrorysta :: Harry Potter RPG :: Karty Postaci-