facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
  1. Ejji
    - Potomek Pudziana
  2. AIDS
    - Najdziwniejsza Magia
  3. King Asthor (Puszek)
    - Najciekawsza Magia
  4. Torashiro
    - Najbardziej Omnipotencjalna Magia
  5. Narisa
    - Najlepszy support
  6. Vit Ferlicz
    - Najlepszy tank
  7. Torashiro
    - Najlepszy caster
  8. Ejji i Will; Cassandra i Kei; Never i Grey
    - Najciekawsza relacja
  9. Kannibal (Melody); Internet Explorer (Sora)
    - Najciekawsze Sacred Relict
  10. Torashiro
    - Najlepszy MG
  11. Ryukehoshi
    - Mister Forum
  12. Mor
    - Miss Forum
  13. King Asthor (Puszek)
    - Powieściopisarz
  14. Strzała, Atatai, Weronika, Eustachy Motyka, Deme, Rin, Friederica
    - Najfajniejszy NPC
  15. Arata Tsuchimikado
    - Znienawidzony NPC
  16. Ejji
    - Najfajniejsza Postać Męska
  17. Cassandra, Corinne, Mor
    - Najfajniejsza Postać Żeńska
  18. Pyza
    - Wilk w Owczej Skórze
  19. Mor
    - Najbardziej wpływowa postać
  20. Finny
    - Najbardziej odpowiedzialna postać
  21. Ryukehoshi
    - Forumowy Wygryw
  22. King Asthor (Puszek), Ezra al Sorna
    - Forumowy Przegryw
  23. Ejji
    - Niszczyciel Czerepów
  24. Pyza
    - Najoryginalniejsza Postać
  25. Jo
    - Najlepszy Summoner
  26. Frederica, Samael, Mor
    - Posiadacz najsilniejszych przyjaciół
The problem with power is that people pay attention to it, and it's very easy to get beside yourself and use it in the wrong way.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Alegoria Pani Kapitan




 

Share | 
 

 Alegoria Pani Kapitan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy S

avatar


Liczba postów : 6
Join date : 22/02/2018

PisanieTemat: Alegoria Pani Kapitan   Pią Lut 23, 2018 10:19 pm

Imię: Ukiyo
Pseudonim:
Nazwisko: Chinoike
Płeć: Dziewczynka
Waga: 30kg
Wzrost: 130cm
Wiek: 12
Wioska: Wiruj szmato Konoha
Miejsce opaski ninja: W serduszku
Ranga: uczeń akademii.

Wygląd: Nawet jak na swój wiek, Ukiyo na tle swoich rówieśników prezentuje się w roli krasnala. Jest mocno poniżej dolnej granicy wzrostu przewidywanego dla jej grupy wiekowej, przez co nie raz niechcący nawinęła się komuś po łokieć czy dostała z siatki, bo jakiś nieuważny dorosły za bardzo wymachiwał swoimi zakupami. To kurdupel - i doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale może kiedyś z tego wyrośnie.
Do tego jest ruda. Posiada ten ognisty, jasny, intensywny odcień rudości przyczepiony do łba, co w pewien sposób jest jej cechą charakterystyczną. W końcu o taki kolor włosów wcale nie jest tak łatwo - chociaż w sumie mniej więcej tak samo jak o wszelkie różnie, niebieskości i zielenie. No ale nie ważne - Ukiyo zwykle nosi swoje kłaki spięte w dwa koczki, znajdujące się po bokach jej głowy. Część włosów jednak jest zbyt krótka, by cokolwiek z nimi zrobić, przez co dziewczyna posiada grzywkę. Grzywkę, spod której na świat spogląda para dużych oczu z tęczówkami o barwie chabrowej. Cerę ma jasną, a od nadmiernego wystawienia na promienie słonecznie pojawiają się na niej piegi - szczególnie na nosie i policzkach.
Charakter: Kojarzycie tę dziewczynkę, która zawsze siedzi z tyłu klasy i obserwuje, albo okazjonalnie śpi? Ogólnie ma wywalone na wszystko i wszystkich? To właśnie ona - dziecko, które zdawać by się mogło nie ma jakichś szczególnych życiowych aspiracji. Jej zadaniem jest po prostu przebrnąć przez każdy kolejny etap, najpewniej po to, żeby nikt się jej nie czepiał.
No dobra, tak na prawdę Ukiyo uważa większość otaczających ją ludzi za skończonych debili. Bo powiedzmy sobie szczerze - dzieci mają w naturze robienie durnych rzeczy i nie mam tutaj na myśli wydłubywania sobie oczu patykami, całkiem niechcący, czy obrzucaniu kamieniami siebie nawzajem. Ona jednak próbuje trzymać się z daleka od wszystkiego, co może przysporzyć jej kłopotów. Ceni sobie swoje własne zdrowie; to żeby mieć wszystkie rączki, nóżki i nienaruszone zmysły.
Nie wydaje się też, żeby zależało jej na zdobywaniu przyjaciół - ze wszystkimi posiada umiarkowany kontakt; nikogo nienawidzi, z nikim nie trzyma się bardziej, a i też trudno dopatrywać się jej w towarzystwie innych dziewcząt, co w sumie w tym wieku jest trochę dziwne.
Historia:
Zbrodnia to niesłychana, pani zabiła pana...

Umiejętności fabularne:
Umiejętności: Tropiciel [1], Zmysł walki [1], Mentalista [1]
Ekwipunek: na start

Kekkei Genkai: Ketsuryūgan
Podstawowe Techniki:
Bunshin no Jutsu:
 

Henge no Jutsu :
 

Kei:
 

Kinobori no Waza:
 

Suimen Hoko no Waza:
 

Nawanuke no Jutsu:
 

Kawarimi no Jutsu:
 

Techniki:

Iryojutsu:
 

Genjutsu:
 

Genjutsu:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Alegoria Pani Kapitan
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kapitan Morgan - gra w kości
» Pub "Kapitan Morgan"
» Tojadowy Park

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Inne tereny
 :: Po za Earthlandem :: Wielka Halla
-
Wymiana!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.