Liczba postów : 6
Join date : 22/02/2018
| Temat: Alegoria Pani Kapitan Pią Lut 23, 2018 10:19 pm | |
| Imię: Ukiyo Pseudonim:Nazwisko: Chinoike Płeć: Dziewczynka Waga: 30kg Wzrost: 130cm Wiek: 12 Wioska: Wiruj szmato Konoha Miejsce opaski ninja: W serduszku Ranga: uczeń akademii. Wygląd: Nawet jak na swój wiek, Ukiyo na tle swoich rówieśników prezentuje się w roli krasnala. Jest mocno poniżej dolnej granicy wzrostu przewidywanego dla jej grupy wiekowej, przez co nie raz niechcący nawinęła się komuś po łokieć czy dostała z siatki, bo jakiś nieuważny dorosły za bardzo wymachiwał swoimi zakupami. To kurdupel - i doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale może kiedyś z tego wyrośnie. Do tego jest ruda. Posiada ten ognisty, jasny, intensywny odcień rudości przyczepiony do łba, co w pewien sposób jest jej cechą charakterystyczną. W końcu o taki kolor włosów wcale nie jest tak łatwo - chociaż w sumie mniej więcej tak samo jak o wszelkie różnie, niebieskości i zielenie. No ale nie ważne - Ukiyo zwykle nosi swoje kłaki spięte w dwa koczki, znajdujące się po bokach jej głowy. Część włosów jednak jest zbyt krótka, by cokolwiek z nimi zrobić, przez co dziewczyna posiada grzywkę. Grzywkę, spod której na świat spogląda para dużych oczu z tęczówkami o barwie chabrowej. Cerę ma jasną, a od nadmiernego wystawienia na promienie słonecznie pojawiają się na niej piegi - szczególnie na nosie i policzkach. Charakter: Kojarzycie tę dziewczynkę, która zawsze siedzi z tyłu klasy i obserwuje, albo okazjonalnie śpi? Ogólnie ma wywalone na wszystko i wszystkich? To właśnie ona - dziecko, które zdawać by się mogło nie ma jakichś szczególnych życiowych aspiracji. Jej zadaniem jest po prostu przebrnąć przez każdy kolejny etap, najpewniej po to, żeby nikt się jej nie czepiał. No dobra, tak na prawdę Ukiyo uważa większość otaczających ją ludzi za skończonych debili. Bo powiedzmy sobie szczerze - dzieci mają w naturze robienie durnych rzeczy i nie mam tutaj na myśli wydłubywania sobie oczu patykami, całkiem niechcący, czy obrzucaniu kamieniami siebie nawzajem. Ona jednak próbuje trzymać się z daleka od wszystkiego, co może przysporzyć jej kłopotów. Ceni sobie swoje własne zdrowie; to żeby mieć wszystkie rączki, nóżki i nienaruszone zmysły. Nie wydaje się też, żeby zależało jej na zdobywaniu przyjaciół - ze wszystkimi posiada umiarkowany kontakt; nikogo nienawidzi, z nikim nie trzyma się bardziej, a i też trudno dopatrywać się jej w towarzystwie innych dziewcząt, co w sumie w tym wieku jest trochę dziwne. Historia: Zbrodnia to niesłychana, pani zabiła pana...Umiejętności fabularne: Umiejętności: Tropiciel [1], Zmysł walki [1], Mentalista [1] Ekwipunek: na start Kekkei Genkai: Ketsuryūgan Podstawowe Techniki: - Bunshin no Jutsu:
prosta technika, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy pomocy tej sztuczki jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście im więcej iluzji, tym większy koszt. Do tego są one niematerialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w niewielkim obłoku dymu. Warto zauważyć, że iluzje nie wytwarzają żadnych dźwięków. Dodatkowo nie rzuca swoim ciałem cienia, czy nie potrafi ruszyć przedmiotów.
- Henge no Jutsu :
pomocna technika, dzięki której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby, bądź obiektu. Co za tym idzie? Jeśli zmieniamy się w osobę, to wygląd wraz z ubraniem podlegają zmianie. Również głos wydaje się zmutowany tak, że do pewnego stopnia przypomina ten, należący do osoby, w którą się zmieniliśmy. Nie przejmuje to jednak żadnych zdolności takowej osoby. Można zmienić się w każdą osobę, czy przedmiot, jednak nie może być on zbyt mały. Ponadto chakra pozostaje bez zmian.
- Kei:
to jedna z podstawowych, acz często niedocenianych technik. Polega to na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu impulsy zewnętrzne - również narzucone - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu.
- Kinobori no Waza:
kolejna z podstawowych sztuczek, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w określonym miejscu - a dokładniej w stopach. Dzięki temu jest się w stanie poruszać po powierzchniach pionowych, czy sprzecznie z grawitacją. Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik.
- Suimen Hoko no Waza:
odmiana powyższej techniki, która rozszerza nam możliwość poruszania się po wszelakich powierzchniach. Tym razem do wachlarza możliwości dochodzi tafla wody. Użytkownik kumuluje energię w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie. Pozwala to utrzymać się na falującej wodzie. Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik.
- Nawanuke no Jutsu:
jedna z prostszych technik. Pierwsze z tych, którzy poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego. Po chwili technika powoduje poluzowanie się wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć jej na sobie będąc związanym.
- Kawarimi no Jutsu:
kolejna, pomocna technika, która może niejednokrotnie uratować czyjeś życie. Ów technika podmiany pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z przygotowanym zawczasu substytutem. Przedmiot ten nie może przekraczać rozmiaru naszego ciała. Innym, istotnym aspektem jest świadomość ciosu, czy też możliwość użycia tej techniki tylko wtedy, gdy widzimy nadchodzący atak. Kosztuje to 3 MM. Techniki: - Iryojutsu:
Podstawowa technika, którą posługują się medyczni shinobi. Użytkownik nakłada dłonie bezpośrednio w okolice rany rannego i przesyła swoją chakrę do porów skóry kończyn. Po chwili ta spływa do organizmu rannego, przyspieszając zasklepianie ran i naprawianie uszkodzonych naczyń krwionośnych. Co prawda nie zatamuje to rozcięcia tętnicy, ale może pozwolić na pozbycie się mniejszych obrażeń, ich częściowe zaleczenie może też spowolnić pogarszanie się stanu zdrowia pacjenta. Wszystko zależy od rany i samego użytkownika.
- Genjutsu:
Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Ów iluzje wychodzą zza drzew oraz skał, a następnie przepuszczają atak na naszego przeciwnika. Dzięki idealnemu odwzorowaniu naszego wyglądu, przeciwnik nie ma pojęcia, za którą iluzją się chowamy przez co możemy zaskoczyć go prawdziwym atakiem.
- Genjutsu:
Użytkownik tworzy iluzję w której pojawiają się setki płatków kwiatów, które otaczają przeciwnika. Wykonawca techniki w tym czasie przemieszcza się pomiędzy płatkami, dzięki czemu sprawia wrażenie jakby rozpływał się pomiędzy poszczególnymi płatkami przez co przeciwnik nie może przewidzieć naszych ruchów.
|
|