Nazwa Postaci - Zamiast imienia można używać pseudonimu lub używać go razem z imieniem.
Aparycja - Może być opis lub obrazek, lub główne cechy wyglądu.
Przebudzenie - Możecie napisać tutaj backstory swojej postaci, rozpisać się jak tylko tego sobie życzycie. Jednak najważniejszą i jedyną potrzebną tu informacją dla mnie jest w jakich warunkach i w jakim stanie była wasza postać gdy przebudziła moc. Czy zyskała je w wyniku eksplozji Kuli Promieni(Przewodnik z Eksplozji)? Czy może przebudziła się pod wpływem ogromnego stresu, eksperymentów tudzież wypadku(Przewodnik Naturalny)? Co znajdowało się wokół niej i co czuła, że jej moc jest właśnie taka, a nie inna?
Profil Przewodnika - Jest to charakterystyka cech postaci. Każda z nich podzielona jest na 3 etapy i na początku gry wszystkie cechy mają 1 etap. W czasie fabuły te cechy będą przeskakiwać pomiędzy swoimi etapami zależności od waszych działań. Przewodnicy Naturalni mogą znacznie łatwiej obniżać etapy swoich cech, zaś Przewodnicy z Eksplozji mogą w prostszy sposób zwiększać owe etapy.
- Spoiler:
Kompatybilność - Określa w jakim stopniu potrafimy przyjmować oraz łączyć ze sobą moce innych Przewodników.
Etap 0 - Postać nie jest w stanie łączyć swoich mocy oraz nie może przyjmować jej od innych, co jednak powoduje zwiększoną odporność na negatywne efekty mocy przeciwników.
Etap 1 - Postać jest w stanie łączyć swoją moc z mocami opartymi na podobnym żywiole lub gatunku co użytkownik.
Etap 2 - Postać potrafi łączyć i przyjmować od innych każdy rodzaj mocy, gdzie kreatywność jest jedyną przeszkodą w jaki sposób się to odbędzie.
Mutacja - Wskazuje jak bardzo postać jest skłonna do deformowania własnego ciała w skutek używania mocy.
Etap 0 - Postać nie otrzymuje żadnych modyfikacji cielesnych w wyniku używania mocy, przez co łatwiej jej jest ukryć fakt bycia Przewodnikiem.
Etap 1 - Postać otrzymuje sporadyczne i niewielkie modyfikacje pojawiające się po nadmiernym użyciu mocy takie jak np: czerwone oczy, czarne żyły na całym ciele, zmiana koloru włosów, niezwykle gładka skóra, wyładnienie itp.
Etap 2 - Postać regularnie mutuje po nadmiernej ilości zużytej mocy, powodując drastyczne zmiany w swoim ciele. Każda mutacja z Etapu Drugiego przyznaje mu wzmocnienie do cechy Ciało. Im więcej mutacji tym ciężej jest postrzec postać jako człowieka.
Szósty Zmysł - Określa zdolność przewodników do wyczuwania innych przewodników.
Etap 0 - Postać nie jest w stanie wyczuć używanej przez kogoś mocy jednak dotykając przewodnika może odkryć jakim rodzajem mocy on włada.
Etap 1 - Postać jest w stanie wyczuć użytą przez kogoś moc w promieniu 15 metrów oraz rozpoznać dotykiem czy ktoś jest przewodnikiem lub nie.
Etap 2 - Postać jest w stanie wyczuć użytą przez kogoś moc w promieniu 100 metrów od siebie i w promieniu 15 metrów wyczuje w okolicy osobę, która jest przewodnikiem.
Kontrola - Wyznacza w jakim stopniu użytkownik skupia się na ujarzmianiu swojej mocy.
Etap 0 - Postać opanowała przepływ swojej do stopnia w którym bez jego pozwolenia nie wyzwoli nadmiernej ilości mocy. Dzięki temu jego techniki stają się też bardziej precyzyjne.
Etap 1 - Postać potrafi kontrolować przebieg swojej mocy, jednak nie zawsze mu się powodzie ją okiełznać, co skutkuje nadmiernym jej użyciem.
Etap 2 - Postać pozwala na to by jego moc była dzika i niestabilna dzięki czemu może on obejmować nią znaczne większe ilości obszaru, i otrzymywać niespodziewane efekty podczas używania jej, które mogą zaskoczyć przeciwników oraz nawet samego użytkownika.
Stymulacja - Wymierza jak bardzo użytkownik wzmacnia swoje ciało oraz umysł dzięki swojej mocy.
Etap 0 - Postać wstrzymała się od stymulacji swojego ciała dzięki czemu inne aspekty jego mocy stają się silniejsze.
Etap 1 - Postać stymuluje swoje ciało w optymalnej ilości pozwalające na tworzenie w wolnym czasie nowych właściwości do cechy Ciało.
Etap 2 - Postać znacząco stymuluje swoje własne ciało mogąc dzięki czemu może on w biegu tworzyć nowe właściwości do cechy Ciało oraz drastycznie wzmacniać cechy fizyczne.
Prezentacja - Określa w jaki sposób moc emanuje z ciała użytkownika.
Etap 0 - Postać nie daje innym odczuć faktu, że używa mocy. Wyczuwalna jest ona dopiero przy użyciu jej w nadmiernej ilości.
Etap 1 - Postać po użyciu mocy wyzwala z siebie wyczuwalną na krótki czas aurę proporcjonalnie do ilości użytej mocy.
Etap 2 - Postać po użyciu mocy uwalnia z siebie eksplozję wyczuwalną wokół nawet przez pospolitych ludzi. Może spotęgować to takie emocje jak przerażenie lub zachwyt wśród okolicznych osób, w zależności od intencji.
Profil Mocy - Opisanie działania swojej mocy. Jak ona działa, skąd się bierze i jaki ma to wpływ na użytkownika.
- Spoiler:
Zastosowania Mocy - Są to przykładowe użycia waszych mocy. Nie musicie wypełniać wszystkich podpunktów jednak chciałbym byście się zastanowili jak możecie wykorzystać swoje moce w taki sposób, by w każdym Zastosowaniu był jakiś pomysł. W ciągu fabuły każda z tych zastosowań znajdzie użycie.
Bliski Zasięg - Ataki które wyprowadzacie w niewielkim odstępstwie od siebie, najczęściej wręcz choć nikt nie zabrania wam być tu kreatywnym.
Daleki Zasięg - Ataki dystansowe, wszelkiego rodzaju metody do pozbycia się odległych celów.
Obronne - Wszelkie sposoby na ochronienie siebie lub innych przed obrażeniami. Zazwyczaj chodzi o zastosowanie mocy tak by obronić się przed niespodziewanymi lub trudnymi do uniknięcia atakami.
Mobilność - Pomysły i "techniki" pozwalające na unikatowe przemieszczanie się w celu uniknięcia zagrożenia, zmniejszenia/zwiększenia dystansu między przeciwnikiem lub też jako metoda podróżowania.
Ciało - Są to właściwości jakie nabyły wasze ciała w wyniku przebudzenia mocy. Wliczają się w to także mutacje. Użytkowanie ich jest najczęściej pasywne, jednak nie jest to stała reguła.
Ostateczne - Są to wyjątkowo potężne techniki, które są wizytówką naszej postaci. Każde "Ostateczne" użycie mocy posiada jakieś skutki uboczne, które zniechęcają lub zabraniają na swobodne korzystanie z nich.
Ulepszenia - Po osiągnięciu jednego z KMR lub w wyniku zdobycia Karmy, wasza moc może przejawiać nowe sposoby na ich użytkowanie lub też być znacznym usprawnieniem już znanych zastosowań. Wpisywane są one tutaj i z początku nie posiadacie żadnych.
Kamienie Milowe Rozwoju(KMR) - To jest wasza ścieżka ulepszania mocy. Wasze doświadczenie do nabycia i oznaka waszego progresu. Wyznaczacie sobie KMR w postaci ponumerowanych celów do osiągnięcia, które wraz z postępem fabuły zostają wam przyznawane. Minimalna ilość KMR na postać to 2, a maksymalna to 7. PS: Postacie przebudzone naturalnie mogą mieć maksymalnie 4 KMR.
Karma - "Karma to sucz. Zawsze wraca"
Drastyczne decyzje jakie podejmiecie w czasie gry mogą być dodatkowo wynagrodzone w postaci Karmy. Karma jest najprostszym sposobem by otrzymywać ulepszenia mocy jednak zdobywanie jej jest niełatwe, a konsekwencje zdobycia jej mogą być dużym obciążeniem dla postaci. Karma dzieli się w zależności od podejmowanych decyzji i jest określana ona w tym miejscu. Poziomy karmy od poziomu
Drugiego pozwalają na zdobywanie Karmicznych Ulepszeń. Postać na początku może zaczyna z Karmą 0.
-3 - Postać dzięki swojej Niesławie jest postrzegana jako potwór, a jego czyny na to dowodzą. Mordując wszelkie osoby na swojej drodze wywołuje on panikę, rozpacz i nienawiść wśród napotkanych ludzi. Nie pozostawia po sobie żywych ani przeciwników, ani osoby postronne.
-2 - Postać postępuje w sposób niemoralny. Wielce krzywdząc innych nie przejmuje się życiem osób postronnych oraz swoich wrogów. Konsekwentnie dobija swoich przeciwników i wywołuje przerażenie wśród ludzi.
-1 - Postać podejmuje decyzje, które nie wywołują zadowolenia wśród ludzi. Czy to z powódek samolubności lub też poczucia wyższości jego czyny są szkodliwe dla innych. Stara się nie pozostawiać wrogów żywych, przez co ludzie zaczynają się go bać.
0 - Postać pozostaje neutralna. Dzięki temu nie posiada zbyt wielu wrogów, zbyt wiele osób o nim nie wie i może pozostać w ukryciu.
+1 - Postać stara się postępować słusznie w życiu. Pomaga niewinnym i stara się nie zabijać wrogów. Dzięki temu więcej osób skłonnych jest mu pomóc.
+2 - Postać postępuje moralnym kodeksem dobra i ciężko pracuje by je utrzymać. Ratuje z opresji rannych, chorych i słabszych, broniąc ich przed zagrożeniami. Swoich przeciwników nie zabija, gdyż uważa, że zabijanie jest złe oraz niemoralne. Wiele osób jest skłonnych pomóc Ci w potrzebie.
+3 - Postać jest niczym Bohater przychodzący z pomocą by zgromić siły zła i ciemności. Jego decyzje zawsze mają na uwadze dobro innych. Wśród ludzi jest chodzącą ikoną dobra. Ludzie patrzą na niego niczym na wybawiciela i staną w jego obronię jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Kod:
-
[b]Nazwa Postaci:[/b]
[b]Aparycja:[/b]
[b]Przebudzenie:[/b]
[spoiler="Profil Przewodnika"][u]Kompatybilność[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[u]Mutacja[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[u]Szósty Zmysł[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[u]Kontrola[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[u]Stymulacja[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[u]Prezentacja[/u] - [font=Impact]Etap 1[/font]
[/spoiler]
[b]Profil Mocy:[/b]
[spoiler="Zastosowania Mocy"]
[u]Bliski Zasięg[/u] -
[u]Daleki Zasięg[/u] -
[u]Obronne[/u] -
[u]Mobilność[/u] -
[u]Ciało[/u] -
[u]Ostateczne[/u] -
[u]Ulepszenia[/u] - [/spoiler]
[b]Kamienie Milowe Rozwoju(KMR):[/b]
[b]Karma:[/b] 0