Liczba postów : 77
Join date : 04/03/2022
| Temat: Wzór KP i detale techniczne Wto Kwi 23, 2024 8:33 pm | |
| - Kod:
-
[b]Imię i nazwisko/Ksywka:[/b] ??? [b]Płeć:[/b] ??? [b]Pochodzenie:[/b] ??? [b]Wiek:[/b] ??? [b]Wzrost i waga:[/b] ???
[b]Wygląd:[/b] ??? [b]Charakter:[/b] ??? [b]Historia:[/b] ???
[b]Ekwipunek:[/b] ??? [b]Umiejętności podstawowe:[/b] ??? [b]Umiejętności zaawansowane:[/b] ??? [b]Umiejętności mistrzowskie:[/b] ??? [b]Cecha specjalna:[/b] ???
[b]Statystyki:[/b] [i]Siła[/i] - E [i]Zręczność[/i] - E [i]Wytrzymałość[/i] - E [i]Chi[/i] - E [i]Duchowość[/i] - E Umiejętności - wypisujemy 5 podstawowych, 3 zaawansowane i 1 mistrzowską. Jeśli chcemy grać magiem - jedną z nich musi być zdolność zaklinania konkretnego żywiołu. Z zaznaczeniem, że poziom oznacza waszą znajomość konkretnych "sztuczek", ale nie to, jak wam one wychodzą. Zależnie od waszych statystyk - mogą one wychodzić bądź nie. Cecha Specjalna - moja mała niespodzianka, którą będę wam wręczał na PW po przeczytaniu KP. Czy zdecydujecie się ją dać wszystkim do wglądu, czy zachować dla siebie - wasza decyzja. Statystyki: Jak Siła, Zręczność, Wytrzymałość raczej nie muszę nikomu tłumaczyć, tak wytłumaczę Chi oraz Duchowość. To pierwsze odpowiada za waszą ilość energii oraz sposób jej kontroli. Im większa ta statystyka - tym silniejsze wasze sztuczki w magii, ale także wasza kondycja czy regeneracja (zarówno sił, jak i zdrowia) będzie większa. Duchowość zaś odpowiada za waszą siłę woli oraz relację z duchową częścią tego świata. Osoby z wysoką Duchowością łatwiej opanowują sztuki, które wymagają odpowiedniego stanu mentalnego oraz są bardziej odporne na negatywne efekty działań duchów. Na start wybieramy 2 na B i 3 na C. Gdybyście nie grali magami - zaczynacie z 2 na B, 2 na C i jednym na A. Tak już poza KP - Poziom technologiczny jest na poziomie sprzed Wymordowania Nomadów Powietrza. Czyli niemalże to co było przedstawione w ATLA, z odjęciem czołgów, statków latających oraz w pełni metalowych, spalinowych statków (jednak jakieś pokryte metalem mogą być). Co zaś do magii - nieważne od poziomu zaczynacie jedynie z podstawową magią. Żadnych Smoczych Tańców czy Lava Bendingu. Odnośnie zaś specyficznych rodzajów bendingu - as far as you're concern - one nie istnieją. Nie ma czegoś takiego jak Lightning Bending, Lava Bending, Blood Bending, czy Metal Bending. Nie oznacza to jednak, by w wyniku fabuły wasze postaci nie stały się pierwszymi magami tak wyjątkowych stylów. Jednak to dopiero w wyniku fabuły. Jedynym wyjątkiem jest Plant Bending, jeśli pochodzicie z Plemienia Wody na Bagnach. Należy go jednak wziąć oddzielnie od Water Bendingu w umiejętnościach. |
|